1 Aralık 2010 Çarşamba

Karışık Msn Nickleri Süper Msn Sözleri İletileri

Karışık Msn Nickleri Süper Msn Sözleri İletileri


Başarısızlık belli bir birikim gerektirir Bir bayan, kütüphane memuruna ERKEKLERE KARŞI ZAFER KAZANAN KADIN kitabını nerede bulabileceğini sormuş Memur: Masallar bölümünde

Tasarruf geciktirilmiş harcamadır Sevmek Birbirine Bakmak Değil, Birlikte Aynı Yöne Bakmaktır

Hiçbişeyi dert etmeyin,kendinizi bile Kendini mutlu hissediyorsan, merak etme birazdan geçer

Yeri doldurulamaz biri olma, yoksa terfi edemezsiniz

İlk seferde kazanamazsan, suçu amirlerine at, ikinci seferde kazanamazsan hile yap, üçüncü seferde kazanamazsan vazgeç, salaklığın alemi yok

Her müdür, müdür müdür? Son gülen , espriyi en son anlayandır

Mütevazi olunBen mükemmelliğimi buna borçluyum Mantığın bittiği yerde Türk FİLMi başlar

Eskiden başladığım her şeyi yarım bırakırdım Ama şimdi öy Çocuktan al haberi ,ucuza gelsin

Kurnazlık saman altından su yürütmek değil samanı toptan yürütmektir Artık benden HAYIR! gelmez bütün cevaplarım EVET!

"İyi tatiller " çok saçma, tatilin kötüsü olur mu hiç ? Bana içini dök, ama etrafı batırma

Kalbinin kapılarını aç, cereyan yapsın Üniversite öğrencisinden okey, bilardo dersleri

Her türlü iyi niyet itina ile suistimal edilir Kafanı çevirip durma, aklından geçenleri okuyamıyorum

Size yapılmasını istemediğiniz bir şeyi başkasına yapın

Çok zevkli oluyor Merak etmeyin, kısırlık kalıtsal değildir: oğlunuza geçmez

Bilmemek ayıp değil yeterki çaktırma Kopyayı çeken sıfırına katlanır
Çok yaratıcı birisiyim, acayip sorun yaratırım Hayatı komedi sananlar son espiriyi iyi düşünsün

Kötü şans da olmasa şansın yüzünü göremiyecektim Allahım kendim için bir şey istemiyorum ama anama güzel ve zengin bir gelin ver

Haydi, keselim şu ağacı yaşına bakalım Ölürsem kabrime gelme sıkışırız

Boks spor ise savaş olimpiyattır İnsanları tanıdıkça hayvanları daha çok seviyorum

Ey yükselen nesil ! Aşağı inin ya şimdi düşeceksiniz Sigara içme torununu gör Sigara iç dedeni gör

Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır O zaman baklava gerçek değildir

Sana her şeyimi veririm diyemem Çünkü her şeyim sensin
Bizi çekemediler halat koptu Sanık! Ayağa kalk! ve çocuklu kadınlara yer ver

Kurtlardan teklif geldi Sürüden ayrılıyorum Bir erkek en çok sevgilisini, en iyi karısını, en uzun annesini severmiş

Kızda bir fizik var abi! Einstein yanında halt etmiş Allah seni mutluluk yağmuru altında şemsiyesiz bıraksın

Gülme komşuna dayak yersin Sakla samanı inekler aç kalsın

Rekor kırdım ödettiler Hayvanları çok severim özellikle tavuk kızartmasına bayılırım

Ders çalışmak eğlencelidir fakat benim canım eğlenmek istemiyor Seni görünce gözlerim dolar kulaklarım mark

Öfke ile kalkan sanık olup oturur Yalnızlık paylaşılmaz, çünkü paylaşılınca yalnızlık olmaz

Tenya bağırsakta yaşar bağırmasakta Eskiden tımarhanenin karşısında oturuyordum Şimdi evimin karşısında oturuyorum

Eğer çocuğunuz altına yapıyorsa, ters çevirin üstüne yapsın Gençler deneme-yamulma yöntemi ile yetişiyor

Bu aşk böyle çekilmiyor Biz en iyisi itelim Aptallarla tartışmayın Çünkü onlara malum olur

Paranı değil $eni $eviyorum Kimi dertten içer, kimi neşeden, ben şişeden içiyorum

Türküm,Doğruyum, Çalışkanım, iyi gelirli bir erkekle evlenmek istiyorum Ağlama sevgilim ıslanıyorum

Beşbin kere söyledim abartmayı bırak Turiste güler yüz gösterin ki, aldatıldığını anlamasın

İstisnalar kaideyi bozmaz ama bütçeyi bozar Tecrübe yenilen kazıkların bileşkesidir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder