1 Aralık 2010 Çarşamba

Dalga kıran Nickler..

Kendimi göremediğim aynam beni herkese anlat..



Kimine göre bir korkuluğum depresif bir son durumum 


Elim kolum bağlı geleceğimde yoktu yarın.. 


artık düşler silikon hayallerse prote 



Yoruldum sinirlerime mutluluk aşılamaktan! 


Güzel bi güne bacadan girerim çünkü kapıdan almaz ! 


itirazla bir itiraf ederim, özledim seni, hemde cok 


ne kal demek geçer içimden ne gel ne git veyahut başka bir dilek. 

Bak ben anladım dur anlatim hayat resimlenen bi boş tual 




Kaybedilmiş onca şey var kendimi bulsam yeterdi 





Gari p yaşam bu eski defterleri kapatıyoruz yerine yeni bi defter açıyoruz 





Kimi koyduysam sen diye yanıma herkes yalan! 


Keşke senle hiçbi vakit tanışmasaydık bende sana böyle alışmasaydım 





Sen kötüsün diye herkes kötü oldu gözümde bu paranoyaklık yaptığım görüyordum özümde 





Seni sevdiğim günleri saydım astronomik sayılardayım 

Sonsuz bi hayattan gelen ilk ışık pırıltısını tutuyorum ellerimle

.. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 







Dinle sesimi rüzgar sustuğunda

..










Dans et küçük Teneke Tanrıça danss et

...! 







∙♥ Dαнα düη diyorsαη gэçэη yıĿĿαrα 
GözĿэrindэ αηıĿαr нαĿα yэşiĿsэ 
Vэ нαĿα ısĿαĸsα ĸirpikĿэrin 
ßırαĸıp ßütüη mutĿuĿuĸĿαrı, 
ßırαĸıp ßütüη güzэĿĿiĸĿeri ßir yαηα 
ßэĸĿэdiηsэ yoĿĿαrımı 
ßэĸĿэ gэĿiyorum... ؟∙♥ 









Dün insanlara baktım kendi kirli camımdan 
Terkedilmişler çoktan yaradan tarafından.. 









zihniмn ichndє dolaşıvєяiyoя göяntülєrя 
sözLєri oLмyan bir şaякıa вenziyoя tıpкı.







Bıraktığın izler tam karşımda dururken... 
Acıtmıyor canımı sözlerin kadar gölgen. 




Ben kıyafetsiz çıplaklığı öğrenemeyecektim.. 
Sende bir insani çırılçıplak sevmeyi.. 

"Çıplak olmak,çırılçıplak sevmek.." 
Bi düşün ?







tehlikeli bir masala eklenmiş.cam bir labirent. 
kahramanları.bilinmek ile bilinmemek arasında diz çökmüş. 
tanrının eteklerinde aykırı.kanlı ama görkemli bir şölene davetliler. 





Ters dönmüş bir hamamböceğinin, kabuğu çatlak bir 
kaplumbağanın, renklerini terketmiş ölü bir gökkuşağının 
yanıbaşında, arkabahçenin bütün güzel haylaz çocuklarına 
yazılan şiirler... 
Çok kötü niyeti olan şiirler... Şiirler..










Ne sen benimdin ne de ben senin...
Sadece kurmaca bir oyundu bunLar acı çekmek için ...

beni bitiren 
dünyanın içindeki hayat 
hayatın içindeki zaman 
zamanın içindeki ben ! 


Yüreğimde daha bir yığın sevda olacak dilimde bir yığın şarkı.
Onları kanadı kırılınca malulen emekli olan meleklere söyleyeyim mi doktor?
Melekler anlar mı benim notalarımı?
Benim hiç meleğim olmadı doktor. ‘Meleğim’ dediklerimin hepsi şeytandı çünkü..

Ben dostlarımı ne kalbimle ne de aklımla 
severim...** Olur ya... Kalp durur... Akıl unutur... 


Ben dostlarımı ruhumla severim... 
O ne durur... Ne de unutur...*




ßu senin soN seviLişin 
sanMaqı gidişin 
ßenım ßitişiMMM 
ßu senin böLe 
SoN seviLişin !!! 



┼รiчaђ мέŁέк ┼




ayat geçiyorken yanıbaşından; ve arada savuruyorken rüzgarıyla saçlarını yüzüne bil ki yaşayan bir ölüsündür de farkın farkında değilsindir…



Yok artık tutma ellerimden ben öldüm... 






Ha bugün ha yarın deyip ertelediğim söylemek istediğim halde söylemediğim nede çok şeyim vardı ama geç kalmıştım[/b]


Lower 


.. .. .qörméSén [dé] duymasan [da] yaşarım yiné [bu] aşkı bén séninLé... ..



DostuN a$kı sewgiLiden daaa coktur!
sewgiLi terk eder /dost yaNNda kaLıR (:
sewgiLi emreder / dost tesLLi edr (:
dost sewgiLideN daaaa chok sewer!
biLir misn bizde DOSTLUK Nedir?
nefesiN kesiLiRse aL bu caNda seNNdiR
yoLuN soNu ucuRmsa...doSTm GERİ ÇEKİL!!!!
iLK adıM
BENİMDİR!

éér héR qCé YttqNDa büYüLü dü$Lr SnA bNdN BaHséDy0Rsa tAtLı UyKnDn UyAn Çnqy BnN Hç UyuyaMaM SenY dü$ndqMm ZaMaNn...ßİr bİt oLsam saçLarında doLaşsammm.. yéséM yéséM senİ doyMasamm..İsteR duş aL boğuLayımm İsteR İki tırnağınIn aRasNda çtLat quRbanın oLayımm.. ßeN aşKı seNde buLdumseNde beNde..ßeNden soNra oNumu buLduN..? zevKsizZ seNde...! 




Tadın hala dudaklarımda inanırmısın? 
Ellerim her gittiğinde dudaklarıma uslu duramıyor 
Seni özlüyorum. 
Hala hissediyorum saç tellerini kucağımda 
İçimi alıp götürüyor terbiyesiz düşünceler 
Beynimin zevk sularında boğuluyorum. 
Sonra duruyor ağlıyorum yine yine yine ağlıyorum 
Camı açıyorum ve öyle bi sessizlikle bakıyorumki dışarı 
Biliyorum bu yaşanmışlıkların tanrısı sokaklar duyuyor çığlıklarımı. 
Ellerimi boynumda gezdiriyorum ve içimden geçiriyorum 
Kal dediğinde kalmalıydımkalmalıydım .. 






ßiri qider biri qeLir hayat hep ßöyLedir
VedaLar koysaDa ßazen qitmek qerekir..
MeseLe BekLemektir..
MeseLe ÖzLemektir.. 
ßeLki ßen yanıLdım Sonum Depresiftir ..!

YıLLardr içimDe 1 çocuK aqLar işTe Hep ßu yüzDen ısLak qözLerim ..SenDe çeKip qiTme Dayanamam yaR öyLe Taş DeqiLim sandıqın kaDar..



muTLu muyDuk Kie ? [ saDe ] NefesS aLdık ... ! 

TahTa TeKerLeKLerLe CeSeT TaşıyoRLar













Senin qißi ßirini TanımıoRum... 
Zahmet eDipte SormuoRum... 
ßen KenDi hükmümDe yoL aLıoRum... 
Zaten ßen Sewer qißi yapamıoRum .! 


qeçmi$e mazi DiorLar 








Korkmuyorum arTık inan esKisi KadaR... 
KaßuLLenDim ayRıLıqı zoR oLsaDa yaR... 
WuracaKsa kaDer ßana SeninLe wuRsun... 
a$kın wuRduqu yerDe çiçekLer açaR... 










ßenimSin .! 
eLLere söyLe ßiLinSin... 
KadeR ßa$kaySa SiLinSin ..! 









ZamanSız qiDermi$im YaRım ßırakıRmı$ım... 
SonLarı hiÇ Sewmezmi$im asLa yeTinmezmi$im... 
Ama ßen Çok... 
Çok a$ıqım Sana .!

vedaSız SonLar vardı ya ..


unutamadım,



Seßepsiz kuruttugum Göz ya$ına ..!



[/b]
eLimde ßirtek fotoğrafın kaLdı..
ßir gün geri dönerSin diye,
sakLadığım ..!






ßen giderken en cok 



Seni Götürdüm...
[/b][/color][/b]




Sende unutma a$kım..

pamuk prenSeSin Seni cok

özLedi ..!





yeniden dogmu$ gißi hür ..

tekrar ßa$LayaßiLsém .!





yüregimin yarıSı tek Senin hakkındı ..

$mdi yanımda ßirtek 

Sen oLmaLıydın ..!









seytan merhaMeD ister.!!

cığLıkLar senFonisi.[ KaLbiNiN KapıLaRıNı acmaq içN daha kaç aNahtaR qeReq ??]

ßeni sevmedin Yar derDin oLsun akLında.!!! [adın sakLı neFesimde]

ıŞıa qitMemi istedin ama qördüqüm saDece dipsz karanLıq.

zaTen ask Kötü bir saKa anLamaya caLışMa .!!

siLqin kaLeminden önce biTiosa yanLısLarn dğruLarından cok demekTir.!!

ßirkere qiddinMi hep yoLcusundur.!!

kendi dünyamda yazdıqım hayallere süsLü ßi masaLdı ßu. hersey ßtti ama kaLßim unudMuor oNu.!!

anıLar karısTı düşLerimde "qerceq"i "hayaL" etMekLe satmaq isDemedim ama oLmady.!

hayaT basiiTTir secimini yaparsn ve arkana bakmazzsn.!!

mutLuLuqu s*sek coaLırMı.?

bRak aksn seL suLar can ewimden wurduLar..!!

eyy asq mümKünse uzaK dur.;]

bütün iiLikLerimi saTTım seyTaNa.!!

masaLın kötü siriNesi.

Hersee dün qißi inan qeLir qecer bLmesseK kıymeti haYaT ßizi z*qer..!

-----------------------------------------------------------------------
$OYL€ !stanbula kiymetini bilsin! !$T@NBUL guzelse sebebi $€N$!N…

.°•. °•. °•. °•. Her KaLp Kendi Şarkısını SöyLer .•° .•° .•° .•°.

BuGüNü yaşıyorsam yarının sEni bana getireceğine inandığım içindir..

AnLatack HikayeLrm Bitmedi Henüz,AnLaşack DostLarm Tükenmedi!!YorgunLk,KırgınLk Hepsi Gelr Geçr,Her şeye rağmen Yaşamak GüzeL!!

GiDene KaL déMek ZawaLLılaRa kaLana qit deMék TerBiyésizLeRe DönMeyene DöN demeK AciZLeRe HakedéNe YoL VeRMek Size YaKı$ıR

● HakLıyDın Hep Sen, AcıLar BeDava, MecBurDuk Hep UzakTan BakMaya


… Nokta Kadar Menfaat İçin , VirgüL Kadar EgiLmem …
Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim.Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HâyaLLêrim…

Hayat yokuşunu tırmanırken, karşılaştığınız insanlara iyi davranın çünkü inişte yine onlarla karşılaşacaksınız!!!

Yanıyorum kendi derdime…Ne var elimde kalan…Bu dünya ztn yalan…

««BeNi kayBetmeYi Ba$aRaNı,kaZanMak İçİn asLa uĞra$mAm»»

kuSSam kâc întîhâr cIkâr îcîmdên? kêSSêm kâc ayrîLîk akâr ßîlêklêrîmdên?

CêkêmêyênLêrê AcârIm YoLumu.

GüVeNdIgIm tEk $Ey aYnAyA BaKtIgImDa gÖrDüGüM Ve yUkArIyA BaKtIgImDa gÖrEmEdIgImDiR..!

dostLarm wardı hayaLLerm qiBi..hayaLLerm wardı dostLarm qiBi..ikisi de yaLndı sefdiim qiBi..qosLern yaLndı nefretm qiBi..

ölüm ċıqlıklärını dïnlëmëk käpıdän öbür täräfın ïnän ö kädär ëqlënċëlï bïr sëÿ dëqïl bëbëïm

karaNLıqta aqLAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi

Sénin O Haincé védandan SonRa ßen çoktan véda ettm aşklara

karaNLıqta aqLAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi

ßana uMut ßaqLama ßen Topraqa Söz VErdim!

ßu laf bana çok ters geliyo. Ne o öyle oraya tikla, buraya tikla. Erkek adam tiklamaz , BASAR ! Ne öyle tik tik.

Ne ßir Kızı Kendimize köLe Edecek Kadar KüçüLdük Ne De ßir Kızın uğruna köLe oLacak Kadar aLcaLmadık !


Senin içinde ßen ßitmi$ oLsaydim, ßenim içimde sen ya$iyor oLmazdin.. ‘

Önce Sen ßurkuyorsun SayfaLarı Sonra ßa$kaLarı KaraLıyor CümLeLeri..

öLümden neden Korkacaqım ki ? ßen VArken O yOktur o qeLincede ßen oLmayacaqım..

İnsanLarın gözLeri öyLe keLimeLerLe konu$ur ki diL onLarı teLaffuz edemez. . !

Terkedeni Terketmek ßüyük Zevktir aMa Seveni Terk Etmek En ßüyük KahpeLiktir!

qenc Ya$ımda kaLBimi a$k’a Dü$man Edemem.. ßeni ßiLirsin kararLıysam dünya Dursa Dönmem! Cok qeciktin Her$ey için Artık Vursanda öLmem!









Gözümden Akan YaşLar, Değerimi BiLmeyen ŞerefsizLere SadaKam oLsun ..!

sen iki yüzLüsün … hangii tarafiina tüküreyim?!!


TakıLmış PLak Gbi Kendinizi TekrarLıyosunuzz ^^

YanLızLıık henüz 1bebeK qünden qüne büyüyecek !

ŞüpheciLiğimin seßeßi insanLar Ya da insan oLup insanLık dı$ı roL yapanLaR..!

İkinci EL Övqü TüccarLarı Varsın ßoL ßoL Konu$sun. ßénim Satacak MaLım Yok Ki Öwqüyé İhtiacım OLsun..!

Ruhumn fi$ini çekmk isdiOrm..!..

Elektronik etkiye şizofrenik tepki verdim sadece..!

DüqünLrde yanına qeLip seni dürterk "sıra sana qeLdi" diyen yaşLıLrdn sıkıLdıySn sende aynıSnı cenazeLrde onLara yapPsikoLojim Bosuk Yayında Emei Geçen Her Kesn *** 

Dışarda Bana Bakanlar Umrumda Olmaz Çünkü ben Normalim onLar AnormaL .!

aRamısa qiRene 1 teqmeee.. xD

SaNa kaR$ı Nötr =)

Tık..! Tık..! Kim o ?..! (-ßen A$k..!-)ßi Si*Tir qiT yha.. !

' VodafoNe ne demi$??.. anı ya$a..! =)

.. ruHunuzZa veRneL dayaSam yumuşaRmı x|

Onun qüseL oLması iÇin makYaJ deqiL modifiye Lasım..! xD

' </3...Tércümanı yOk séssisLiqimin..!

- Ey salak qençLik. ßu kutsaL vatan msn'den-eMaiL'den atıLan mesajLarLa kurtuLmaz. ÖküzLüqün Lüzumu yok ... ^^ xD

MaLLardan uzak. HayvansaL vé saLaksaL ki$iLikLérdén uzak. qérçék insanLarLa Yéni ßir hayat*


*eLinde kaLa kaLa bir ø hayat kaLIr; ya$asan neye yarar? öLsen kime zarar? 

papa öldü Hristiyan OLdunuz.. Hrant Öldü Ermeni Oldunuz..Dua edelimde BÜLENT ERSOY ÖLMESİN 


Ba$ka koLLarda sabah demLenmeLerin rahat mı ? Bir anLıkda oLsa geLmiyor mu akLına güLü$Lerim

HayaT HoŞTur, AşkLar ßoşTur... SewmE ßoşVeR, PeŞinDe KoşTuR


bitmez dediğin sewda buraya kadarmış. meğer mewsim yaz değil yalancı baharmış...

qeLen qiDen ßeNi YoRmazz’! ßiTen Hic BirSeY ßaNa koymaz











insan vuruldugu zaman değil unutulduğu zaman ölür


insanlar giyimleriyle ağırlanır konuşmalarıyla uğurlanır

kurt karın doyurmak için köpekliğe razı olmaz!!


Hayat 3,5 la 4 arasındadır.Ya üçbuçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın.

gerçek sevgi kötülük gördüğünde azalmayıp, iyik gördüğünde artmayandır..

HiÇ BiR SeVaP MuTLu EtMeDi BeNi SeNiNLe GiRDiĞiM GüNaHLaR KaDaR!..

ulaştım sonsuzluğa alıştım sensizliğe birgün ölürsem sevdiğim ağlarsın bensizliğe...

Sert rüzgarlar karanlik geceleri severmis , aynen benim seni sevdigim gibi.

beni bir ben bilirim bi yaradan !! bana bir ben lazımım birde beni anlayan

SANMA BASKA Bİ NEFSİ KENDİ NEFSİNE HAMAL KIRBAÇIN DÜSTÜYSE ATTAN İNDE KENDİN AL

sevgı....bırını...sevmekse...ask...onun...ugruna.. .olmektır


sevgi çiçekçiden çiçek alıp sevgiliye vermek değildir sevgi çiçek yetiştirmektir

aşk bir dikenli hayat sevenlerdemi kabahat

unutmaki gözleri güzelleştiren rengi değl bakışlarıdır.....


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder