1 Aralık 2010 Çarşamba

üzgün msn nickleri

oysa siah qién méLékLérdik ßiz. aqLardık nédénsiz. kırıLqan kaLpLérimiz, hép 1 hüzün kapLardı séssiz.


Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim… Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HayaLLêrim….


bEn SaNA kIYaMazKeN seN kEnDiNİ aTEşlERe AtıyOdUN hElAl SAnA


DedİmE derMan olAmAzSın BoşUnA ugrAşmA bEnİ kAnDIrAmAssIN


SeViYOrUM deMek NE kolAy olMUş PeHHH


SeNsİZlİktE neYmiş beN hİÇ SEnLe olMAdIM ki


ÜZGÜNÜM ARTIK ÇOK GEÇ ...............


Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin.


Nasıl esir olmuşsa gözlerine, Başka gözlerle avunmasını da öğrenir bu kalp! Merak etme.


bana seni unutt dediler unuttum ama seni deil seni unut diyenleri unuttum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder