1 Aralık 2010 Çarşamba

karamsar nickler, sitem nickleri


m.o ben yakından hiç serefsiz görmemiştim..


sen her gece gördüqüm en güzel armaqanım..

yüzüme bakmasın ama bırakmsın onu ayartmasınlaaarr...

yokluqunda hersey tatsız affedipte dön vefasız..

çok mutluydum sen yokken sevmeyi unutmusken qeldinde ne fark etti ki..

tam unutmusken hersey bitmişken neden karsıma cıktın ..

çıkmaz yollardayım..

bu kadarkolaymıydı vaz geçmek bnden.

yaptıgın ask değil bana göre kahpelik...

mutluluk yalann..

simdi sensizim bn eskisinden cok uzaksın..

silip atmak imkansız hatıralar aklımda..

bileklerimden akan kanla yazdım adını duvarıma..

umutlarım yok be askım rüzqarınla esti gitti..

geleceksen ver elini seveceksen ver kalbini..

sevdiqim uzak durma yürüqim yanı basında..

olamaz olamaz sensiz yarim kabir azabından beter halim..

melantik oldum kus olup sana kondum..

içtim yine sevqilim serefine deqil serefsizliqine..

senin acımayan canın canımı acıtıyor canım..

harbidende bitti he...

yalvarırım beni bul kendine hapset içinde kaybolurum..

yok deme bana herseyin sebebi var..

mutluluk istedim her qece düşledim..

bak bn dünyaya küstüm üzerine tüm kinimi püskürttüm..

isyan fayda etmez ki kadere..

yok olurmu kalbin hisleri..

istediqini al bu sefer istediqin olamam..

bu korku yalan..

yanına bak bi kim var?

sakın bana dokunma tas bastım baqrıma..

kadehlere merhaba askım sana elveda..

sana ne kadar sözüm vardı bi çoqu yarım kaldı..

hani bn sensiz olmayacaktım hani ben sensiz kalmayacaktım..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder