1 Aralık 2010 Çarşamba

ayrılık nickleri

herkes bıraktı gitti beni bir yalnızlık terk etmedi,bir o sadık kaldı bana bir ömür boyu.Tek yoldaşım hep yanımda oldu ayrılıkla baş başa kaldığımda.

Özlemi derinlemesine yaşamaktır ayrılık.Her saniyesi daha da acı verir.Hüzünlerin kesiştiği noktadır ayrılık.Her nefeste daha da yakınlaştırır yalnızlığa.

Ayrılık demek arkanı dönüp gitmekmiş.Ayrılık hazan demekmiş,tükenmek ama yok olamamakmış.

Ayrılık ne kadar zormuş bilmezdim.Her aldığın nefeste hatırlamak ama yanında olamamak.Keşke hiç bilmeseydim de her zaman yanımda olsaydın.

Ayrıldık demek kolay gel bir de bana sor ayrılığı.Canımdan can gidiyor her gün ama sen sevgiden anlamazsın yar.Sensizlik zor muhtacım ben sana,benden başkasının olamazsın yar.

Anla beni sevgilim.Yıllar geçse de unutamadım seni.Bu kalp attığı sürece sen hep içinde olacaksın.
Yorum (1) :: Yorum yaz! :: Bağlantı :: Etiketler : ayrılık nickler,ayrılma nickler,unutamama nickleri,

11/2/2010 - ayrılık yanlızlık nickleir

Kategori: Ayrilik msn nickler , Aşk
♥♥♥♥♥ßỉя Tєk گےєvgỉ Øℓå¢åk ßµncå Tєℓåştån Aяtåkåℓån... ---Ô T Ê گ Î Y Å L Å Ñ---♥♥♥♥♥♥



♥ßumuyDu Hayat Déd!q|éry Hayat a$|ınDa q0sq0camaN ß!r rüya Uyan Art|q ß!tt! Rüya


♥ßΆм£z••••d£dÎğÎм••••h£я••••گے£¥••••bΆ†Î••••gÎ†м £z••••d£dÎğÎм••••h£яk£گÎÑ••••gΆ†ÎğΕ•••gÎbÎ



♥Nєя∂єsỉn گےєn¿HåYåtıмın nєяєsỉn∂є yєяỉn¿Hємєn yånıbåşıмdå åмå yıℓ∂ızℓåя kå∂åя uzåk..Bỉℓ kỉ bu åşk guяuяå ve yåsåkℓåяå tutsåk.....


♥♥••K Ǻ P Ǻ † † I м•••K Ǻ L ß Î м Ε••گے Î м D Î L Î k•••¥ Ǻ Ñ L I Z L I K L Ǻ R•••Û L K £ گے Î Ñ D £••



♥Ñєяdє yi†iяsєм hєp گےєndє ßµℓµyoяµм ßåşℓångıçℓåяıмı گےєnsє hiç ßi†мєz gibi ßєndє oynµyoяsµn †üм گےåkℓånbåçlårını..!İ!


♥Niceleri geldi, neler istediler,
Sonunda dünyayI bIrakIp gittiler.
Sen hiç gitmeyecek gibisin degil mi?
O gidenler de hep senin gibiydiler..



♥Çektim yüreğimin ipini, bitti!

♥Oyun bozan bir haylazdım
Biliyorum ama..
Oynamadığımız bütün oyunları
Kıskanıyorum simdi


♥sana gitme diyemedim gözlerim gözlerinde kaldı susuz büyürmü hiç çiçek su sende çiçek bende kaldı 


♥N€ İlktiN N€d€ SoN S€wgiyl€ DolduN N€fr€tl€ YoK OlduN ÜsgünüM CanıM UnutulduN.....!..İ..!..İ

♥Herkeى•µήµttµ•gitti•beήde•µήµttµm•herىeyi....≈≈≈B •Ằ•R•İ~~ى•E•N~~U•N•U•T•M•Ằ~~B•E•N•İ..!!

♥Sevmye•NiyetLiYseή•İi•Dşnmelisή•AgLamyı•Ögrenip•G üLmeyi•ßiLmeLisiή•Ask Kumar•Gibidir•Dikkat•EtmeLisή••Oynadğή Zar DeiL ßlmelisn••

♥DeĞiŞkEn bIr dÜnYaDa, BeN SaBiT KaLıYoRuM. hErKeS BaŞkA BaŞkA SeVeRkEn, BeN YiNe sEnI SeViYoRuM...!!!


♥saBRetmeye deqeRsin .. seN ßenDe ßitaneSinN !!

♥Sêvdâ êktîm îhâñêtî ßî¢îÿørûm , ¢øk Sêvmî$tîm î$tê ßûñâ ÿâñîÿørûm , vâzgê¢îLmêz Sâñdîñ Sêñ kêñdîñî Sâñâ ñøktâ køÿûÿørûm ..


♥bir masaldı bu
hep sen anlattın
çocuktum inandım..


♥dostLarm wardı hayaLLerm qiBi..hayaLLerm wardı dostLarm qiBi..ikisi de yaLndı sefdiim qiBi..qosLern yaLndı nefretm qiBi..

♥Birakip gittin beni… Seni unuttum sanma, zaman alismayi ogretti belki ama unutmayi asla
Yorum (0) :: Yorum yaz! :: Bağlantı :: Etiketler : ayrılık msn nickleri,yanlızlık msn nickleri,hüzün nickleri,

3/2/2010 - ayrılık nickleri....

Kategori: Ayrilik msn nickler , Aşk
> Bitti, herşey değersiz artık..

> Sen şimdi gitsen de ben hep tekrarlıyorum o son yeminimizi.. Ölüm bizi ayırana dek..

> Hiç biR şeyin kaLmasın bende anıLarını istemiyorum!!

> Bu son gidişin oLsun sözünü tut ne oLursun!!!

> Bundan böyle sesimi unut, yüzümü unut, ismimi unuT!

> Söz ver bana geri dönmeyeceksin bir kez olsun şu sözünü tut!

> Seni gördüğümde, Son kez öptüğümde, Seni gömdüm içime…

> Her ayrılıkta yine kahrolsamda, Ne başlangıçlar ne sonlar biter...

> Unutursun gönlüm, Unutursun elbet, Alışırsın yalnız kalmalara, Alışırsın gönlüm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder