1 Aralık 2010 Çarşamba

2010 Renkli Süper Karışık Msn Nickleri

2010 Renkli Süper Karışık Msn Nickleri 

Bu oyunda kazanan olmadı
Kirlenen we
Temiz kalan war
KUMARDA
HAYAT qalip yine!!


aşktan kaldır kafanı
şişelere gömül
tıpkı eskisi gibi olsun
ömür
şişelere gömüldü(gü)m
her sanıye de önce ben döküldüm yere
sonra o döküldü yüreğime 



kendi eLLErimLe boyadıpım insan mezarlarım bugun seRgidé



Hayallere dalıp gitmem ben, 
Çünkü tek hayalim sensin benim! 
Hiçbirşey isteyemem ben 
Çünkü birtek istediğim sensin benim



Hak edene ; Hak ettii kadar iLgi & Hak ettii kadar i$kence


oyun mu snDın ??HiLeni anca kenDne yedRiRsinn !!



SavRsada qemiLermi batıRmicak fıRtınan 



heRkesS kenDnce bi mutLuLuq seRüveninde



ayRıLık heR aşk şiiRinin son dzesidiR !!



kıSa tutaLm son sözLeriSevemedm vedaLarı 



ben öqRencihayaT mekTep !



baRiz boynumu baqLadm baLona; şmDi bayaa bi yükseLdm yerden 



maDem uyku yaRı öLümmCanıma gecedR kasteDen !



varLıqm hssedLmeyebiLir; ama yokLuqm koyaR !



vakTnden çok sonra qeLen sevdaLı bi yaqmR qibisn !



başLamak bitiRmenin yaRısıdıR



taŞ oLsan diLe geLirDin ! öLe sevmşTm !Yanında oLCak kadar biLe değeLi diiLmşm ; yeni fRk eTTm !!!



YaLan sevqiLerinSahTe qüLüşLerinTuzak bakıŞLarn oLdqu yerDe buLdum seniheRşei kaybetmeye değcek kdR sevDm çnkü sen sahTe deiLsin




benmLe oynamak ateşLe oynamaya benzeR



unuTamasanDa qeçmişibeLki bi qün öqRenRsin beni sevmeYi



hayaT bi dRam,yaşamak bi hüzün, sevmek bi haTa



deLikanLı kızLar ağLarda,döveRde xD



mutLuLuk mutLu oLmak isteyen qözdedR



son sözLerni yaqmr aLtnda sööLeki qzyaşLarm beLLi oLmasn !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder