1 Aralık 2010 Çarşamba

Dalga kıran Nickler 2

KaLbim Acıyo Öpte Geçsin Bi Mucx Et Be ... 

Seviyorum Diyosun Herkese Veriosun 

TopLa Önüme Attığın Bozuk Sözleri Ben Bunlardan Anlamam ! ..

Benden Önce Öpülmüş Dudaklarda Bana Dair Cümleler Aramam Ben !!

>>>Tıklım tıklım yalnızlık<<<

Melektim Şeytan Dediniz Şeytan Oldum Göreceksiniz 

Sen. sen oL kurtdan korkup Sürüye Dost oLma .

Vurma yüzüme yüzüme sevgisiz sözLeri

İnsanların Şerefsizliği Bizi Kasmaz Rahat oL Benim Yolum Seninki Kadar Şaşmaz

Doktor Değilim Muayene edeyim Uzat Dudaklarını Reçete VereyiMm.

Kırılmamış Son kaLbi Kırmaya Geldim ,) Çok Değiştim ben Artık meLek değilim ..

Vazgeçemediğim herşeyimi .. Çöpe Attım üstüne bastım . Anlatmakla oLmuyor Yaşaman Lazım 

P..lik Yapanı Affetmek Yok ,Etrafta Uçan Akbabalar Çok ..

Sevmiyorum Kendimi ! Sevmem öyLe Herkesin Sevdiği Şeyleri ..

İlk Değilsin Affet ! Son Değilsin dikkat et ..

Öyle Sıkı sarılmışlar ki kaLpleri kırılmış . Kırıklar Ruhlarına batmış ..

Ruhları tarafından terkedilmiş kaLpsiz insancıklar ..

DüğünLerde yanına geLip seni dürterek 'Sıra sana geLdi' diyen Yaşlılardan sıkıLdıysan sende aynısını cenazeLerde onLara yap ..

Ben Cümle Olup Sana Dertlerimi Anlatmak İsterdim ama Sen Hep Nokta Olup Beni Susturdun ! ..

Bnm Gözümde Bir Hiçsin Artık - Nefretim Aşk'ımı Aştı Bu Gece ..

Kravatı takıpta ceketi giyince adam snıfına mı girdin sence ? Adam olmak için önce yürek sonra biLek gerekio Bence ..

Önce sen burkuyorsun sayfaları sonra başkaları karalıyor cümleleri ..

Dünya umrumda deiL ki havlayan köpekler umrumda olsun ..

Çok uzağa gitme oğLum bende herşey boL Kıvıra Kıvıra oLmaz yeter adam oL ! .. Her yoLu denedin ama bu yol cıkmaz yol .. Elin dili torba değil biraz sakin oL ..

Benim hakkımda düşündüğünüz kötü şeyleri içinizde tutmayın..Dışarı çıkarın!Çıkarın ki tekrar üstüne oturup içinize alabilesiniz .. :ka22:

Sen Vodafone Gibi Anı Yaşarken , Ben Türkcell Gibi Seni Her yerde Cekemem .

Bizden Nefret edin çünkü sizden değiliz , arkamızdan hep küfredin kendimize kefiliz .. dünyalarımız farklıdır anlaşamıycaz eminiz .. asadan ölümü çıkaran üstadın nesliyiz biz

Masallar Anlatırım .. Kahramanı Ben değilim biLmeye çalıştıkça Kaybettiğinim [!]

1 Dilek Tut , 1 Şiir Yaz Bana . Hayatımı Yaz . yazki 1 Oyun Bozan olmadığım oyunun bozuk olduğu anlaşılsın ..

Sessiz çığlıklar attım içimde . ne kavgalar süregeldi sebepsizliklere .. insancıkların dolandığı şu hain dünyada ne şeytanlar gördüm , dostluğun ardına saklanan ve karanlık duygular yaşadım aşk maskelerini takan ..

bu oyunlar yordu bni .. Sen oyunlarını kendin oyna artk .. Oyun bitti !

Sen Gittin Gelmedin Değişen Birşey oLmadı Belli ki Bu Gidiş Bana Zerre Kadar Koymadı .. !

Nefesin Tükenirse Al Bu Can Senin .. Yolun Sonu Uçurumsa Dur ! iLk Adım Benim ..

Aklının Almadığı Hayallere Bakıyorum , çünkü kafanın bile basmadığı gerçeklerle yaşıyorum ..

Seni kalbimden cıkardım diye mi hep aklıma giriyorsun 

Azrailin olsun sallandığın salıncak senin o k.hpe ruhunu öLüm temizler ancak ! ..

İstediklerim yanımda istemediklerim yolunda ..

Önceden 4 işleme yeterdi abaküs şimdi bir açı dik kenar , herkez oldu hipotenüs .

Hakkımda bir bilgin yoksa fikrinde olmasın .

Önce kendini geliştir sonra beni eleştir ...

Siz bu dünyayı sevmiyorsunuz oda zaten size bayılmıyo 

Beni Tanımayan Çekemez Tanıdıktan sonra ise vazgeçemez ..

Her yer Renkli oLsada ' Karanlık ' ta Ne Görebilirsin ki ?

Hayallerimi Bırak Umutlar Senin Olsun .. Döneceksin Sanarak Yaşanmaz biliyorsun !

Öyle böyLe derken .. Dokunmuşum ellerine hissetmeden .. Bakmışım gözlerine görmeden , ağlamışım gözyaşı dökmeden ..

Silemiyorsan Karalayacaksın ! Kağıda Yazmaya Sondan Başlayamıyorsan Baştan Yazacaksın !!

Sorma Birkez Olsun Anla ! Mecalim yok anlatmaya dayanamıyorum başkalarına ! paylaşamıyorum , seviyorum anla anla !!!

Göremezler .. İzin vermezsem üzemezler , Çözemezler .. Benim bir düşüm varki asla bilemezler !

Gidene Yol Vereceksinki geLen Ayakta Kalmasın ..

Fakir Aldatsın Adına Sapık koy , Zengin Yapsın Oda PlayBoY ! 

Ödünç Melek Kanatlarımla Uçarken Ben .. Elimi Tut . Korkarım düşmekten ..

Bana Gülmeyi Armağan Ettin Ama Nereye Koydum bulamıyorum .. 

Hangi Rüzgar Attı Seni Niye Döndün Ki Geri ..

Hiçbir Zaman Çıktığın Kpıyı Hızlı ÇArpma .. Geri Dönmek İsteyebilirsin ..

Geceyi Görmemiş Gündüze Aldanmış Bir Şehirde Artık Bir Kabusum var Benimde 

Yollarda yürüdüm sabahlara allahım bu nasıl 1 dünya umudum yok yarınlara ..

Tutki elimden düşmeden yürüyelim ..

Susmak verilmesi en güç cevaptır . Çok konuşmak kolay olandır .Ben Sustum , isteyen konuşsun ..

Biz Üç Kişiyiz .Ben , Keyfim ve Kahyası . (;







[Bana akıL veRmeden ÖnCe geRi kaLanın sana yeTip yeTmeyeceğiNi heSapLa!
Hafif acılar konuşabilir ama derin acılar dilsizdir ..........
ßöcek Olmayı kaßuLLenenLer.. EziLince Şikayet EtmemeLidirLer..
Canım yanıyoR !
KaLsaydın diyé söyLeyemediqLerim.
qiTTiqden sonra yüReqimé aĞır qeLiyor..
şimDi - arDından sesLendikLerim,
yuTkunurkén boĞazıma takıLıyor.
YaLnızLıımıN ceWaßı Ortada! eN azındaN dier İnsanLar gibi harcTmıorm Yüreimi . . ßu ysden yanLıs+ Husurluyum
ZevkLere DönüseN AskLara iNat yasasıN sevqiLisiz hayat

Dü$ünüo Musun Hayatın ßoktan Géctiqini HayaL Et YüzLércé Ki$inin ÖLméni İstédiqini!

,ßırak y0LLar qirSin Aramıza

Hép Aynı Düşün Péşinde
SöyLé Né Var İçindé

Ne Zaman ßu Kadar Zor OLdu NéFés ALmak?

Sénin $imdié Dék Yaßdıqın En İi $éy Kayßédmék!

YüReĞiN KöŞeSiNDe YaRaLı BiR YeR VaRDıR
Üstü sende kalsın hayat… Artık benden alacağın kalmadı!

Akıllısı beni bulmaz, delisi benden ayrılmaz!

Aranılan teselliler neden hep meşgule düştü?
Gideni seyretmekte saklıdır asıl acı!

† iNtihar étti ; Hayallérim † 

*·$1·#§abrım §eLametimse intikamım feLaketindir...!!! 
]†[Üser!mdeq! LaneT! Sew!oOrum]†[ 
||ѕα∂є¢є bittiN ..вιℓмєм αηηαтαвιℓ∂ιм мι?|| 

VaRLıııM HiSSeDiLMeYeBiLiR AmA YoqLuuM KoYaR… ;] 

ßis éski sévqiLiYis...héя an ßaяısaBiLiяis...«

" a$k " die ßi$e yhkmu$,, sevqi varmı$,, hani sevqi emektir,, 
derLer ya yaLanmı$,, 
FazLa emek,, FazLa deqer zararmı$.. 
Her$ey yaLanmı$ a$kta ya$ananLar ya$anmamı$ sayıLırmı$.. 
Zaman qeLip siLermi$iz ßiz hatıraLarı.. 
qeriye ßir qözLeri kaLırmı$.. 
Hani qörmedikçe özLersin derler ya o da yaLanmı$.. 
Seni qünLerce ßekLediqimde anLadım.. 
Hani aqLadıkça unutursun derLer ya o da yaLanmı$.. 
Her qece ßa$ımı yastıqa koyup aqLadıqımda anLadım.. 
a$ık oLunca insanın qözü ßi$e qörmezmi$,, 
ayakLarı yerden kesiLirmi$,, derLer yaa oda yaLanmı$.. a$k acı çekmek aqLamakmı$,, 
ßana sırtını dönüp qittiqinde anLadım.. 
Hani "a$kın ßittiqi yerde NeFretiN ßa$Lar " 
derLer ya doqruymu$.. 
$imdi senden NeFret ettiqim için anLadım.. 
Hani çok özLersin,, deqer verirsin,, 
onsuz neFes aLamazsın derLer ya ßi anLıkmı$.. 
qelip qeçiyormu$ her$ey,, 
$imdiki mutLuLuqumda anLadım.. 
Hani onLa her$ey tozpemBe,, 
dünya qüzeL,, 
a$k qüzeL,, 
onsuz dünya karanLık derLer ya oda ßi anLıkmı$.. 
Sonraki qüLmeLerimde anLadım,, 
Hani herkes der ya iLerde ßunLarı hatırLayıp qüLeceksin,, die ßir tek ßu doqruymu$.. 
$imdi sana qüLüp qeçiyorum.!! 
" MutLuЧum " ordan anLadım.!!! 

ALdıGım HeR NeFeSe BoRcum var ArTık YüReGiMi GüLDüReCeGim ...

YaLaN asKLaRıN SaHTe oYuNCuLaRı

ßumuyDu Hayat Déd!q|éry Hayat a$|ınDa q0sq0camaN ß!r rüya Uyan Art|q ß!tt! Rüya 
séninLé i$im ßitmédi ßitméz, a$k qün yüzü qörmédi qörméz sana söyLemeye deqmedi deqmez séni ßénim qibi kimsé séwmédi séwméz 

NØk†ayı kØyduğum æN N£ S£nd£n ßir £S£r N£d£ ߣnd£n ßir iz kæLæjæk . . .. 

µmµtLârâ kânmâ µmµtLâr ßîr gûn îmkân§izLâsîr hâyâtî tøz Pêmßê yâ§îyørµm §ânmâ,hêr Rênk ßîr gûn §îyâhLâ§îr ... 


ßitmez dediğim her $ey bitti, gitmez dediğim herkesin gittiği gibi.. 

Nefret.. Nefret ediorum sndn!! Nefret edeceğim ismini söyLeyenLerden, senden bahsedenLerden.!! 

SiLdim anıLarımdan seni.. Hiç merak etmiorum, sewio musun artık beni.. Kafam, ruhum, bedenim sensiz!! Eminim, mutLusundr ßnsiz..! 
SnnLe ßen ßu Öykünün Kaybeden iki kahramanıyız.. SnnLe ßen Dünya Denen Cehennemde İki Garip YaLancıyız..! 
öLdrecktm sni.. İncitecektim.. Unutacaktım.. Ama Lanet oLsn !! Kı-ya-ma-dım!! Oysa ben seni sewmeLere doyamadım ... 
Ndn insanlar bu kdr acımasız, ndn dostun dşmanndn farksz, ndn kybdnce değrler anlaşlr, ndn güçLü hep duyguLrLa oynaşr?! 

Varlığımda Kıymetimi Bilmeyenleri, Yokluğumla Terbiye Ederim.!! 


ღYıLLar NeLeri gotürdü Özünden, Neleri Unuttu Yüreğim.. Sele mi KapıLdın Yoksa İstanbul Yamacında!? SöyLe, Suçumuz Neydi Bizim..ღ 

Ynmda oLsn $mdi, hiç konu$masak.. AğLasak, bin kere pi$man oLsak !! Sonra yine bozsak yeminLeri, SarıLsak.. ÖyLece kaLsak... 

ßen miydim snn pe$inden geLen?! Sendin kar$ıma geçip, diz çöken!! Kadın mı sandın kendini birden!? Kaçan Sen oLdun KovaLayan bn
Elimde Bir Kitap Sayfası İse Hayat, Tek Tek Çeviriyorum Hepsi Bayat !! 

Kurtar Ne Olur beni Bu Kahrolası Dibini bile Göremediğim ßoşluktan !! 

You see that shackle..? I'm Your sLavee...! 
(Kelepcelerı Goruyormusun ? Ben senın KöLenim..) 
Things I loved before, are now for saLe.. 
(önceden sewdiğim hersy şimdi satılık..) 


hayaLLeRimi bıRak..umutLaR senin oLsun...döneceksin sanaRak..ya$anmaz biLiyoRsun..! 


...oyuncakLaRımın hepsi kısa hafızalı...bir türlü üzemiyorum onları...Elinde sonunda mutlu oluyorlar..bir türlü bana benzemiyorlar...Ben KüÇük Bir KıZıM oYuNCaKLaRıMı aLırsaNıZ sizinLe oynarım

HeRkEs bEnİ BıRaKtıĞıNdA , 
hAtTa bNdE BeNi bIrAkTıĞıMdA, 
SEN bEnİ YaLnIs bIrAkMa Rabbim
belki bu son görüşüm dünyayı elveda demeden önce bir sözüm var ona... 
benim gibi çok seven birine bundan sora daha iyi davran olurmu 


...sebepsiz sevdim.. hiç mi özlemedim ?...KALMIŞ DÜNÜN ÖZLEMİNDEYİM....... 

Sen Gideli Bu Şehirde Ötmez Ooldu Bülbüller, Doğmadı Güneşim Açmaz Ooldu Güller 


ben sevmedimki seni 
kalbim sevdi 
bilseydim seni seveceğini 
dur demezmiydim sanki 
acı çekermiydim böyle 
ağlarmıydım gözlerin aklıma her geldiğinde 


belki umut taşıdım günlerce 
belki bekledim gecelerce 
seni ilgilendirir mi sence 
sen ellerin olduğun sürece 

beni sevmediğini söylesen beklemezdim belki böyle hergece

Her yer karanlıktı sen gelmeden...Birden kalbime yerleştin selam bile vermeden...Öylece kaldın tek bir kelime söylemeden...Sonra gittin veda bile etmeden... 


Ağlattın beni arkandan...Sonra güldün arkamdan...Konuştun hep durmadan...Ben öylece bekledim anlamadan...

Son keLimem oLsun aydınLık, son nefesimde karanLık. Sor kendine: 'Hani nerde DELİKANLILIK?'... Yaptığın
apaçık yaLakaLıkk...!!! 
HeR GeCiNiN En YoRgUnU BeN 
AşK NaKLiYaTcıSıYıM 
OmZuMdA SeN DiYe BiR YüK 
BeNdeN BaŞkaSı TaŞıMaZ >! 
BıRaKsAm OmZuM RaHaTLaR BeLki 
AmA KaLbiM AğRıR O ZaMaN..! 

Cinayet gibidir 
aşk acısı 
Ve yakaLanmamak için 
deLiL bırakmaz bazıLarı..! 
Şimdi...Dayanamaz oldum bu yürek sancılarına artık kaldıramıyor bedenim senin uğruna olsada... 

~√V^√~√V^√V'^~hani senin için atıyodu ya----------------bak durdurdum 
Sevmek Suçsa,a$k GünahSa beNim Bu ceNNeTTe YeriM yOk O zaMan.... 

Dün Benimdin,Bugün Elin ; Ağlamamak Elde Değil..
Artık senin gibi şerefsizlere karnım TOK..Oyuna devam romeo..ama artık JuLiet yok!

Beni unut diye haber göndermişsin önce bir düşün hatırlamaya değermisin?
$ni $ewioRm; $na TapıoRm.. . $Laq $na sHaqa yapıoRum
Su aLaN ßir Gemi GBi HeR geçEn GüN YaVa$ yaVa$ ßatıoRm. taYfaM yoq. . YoLcuM Yoq. GemimLe ßirLiktE ßaTıcaK hiÇ ßi$eyiM yoq. 
Her Sabah Uyandığımda Yaşadığımı Fark Etmeden Seni Sevdiğimi Fark Ediyorum.. Eğer Sensiz Bir Güne Uyanacaksam, Hiç Uyanmak İstemiyorum.. 
benı suclarken işaret parmagınla benı gösterıyosun.Ama dıkkat et dıger üç parmagında senı gösterıyor...!

Bu evin içine yaLnızLık qirdiqinden beri .. 
Her odası darmadaqın, tıpkı ruhum qibi.. 
Ya a$k bitti, ya zaman.. 
İkisinden biri… 
βεήίм оŁλи βαиα қαŁıЯ , ĢєЯίуε καŁαи үоŁ αŁιЯ 

yaLansın ama hayatımdaki tek gerçeksiN..!!
ѕσηυη∂ααα σ∂αм∂αη нαуαтıм∂αη єωιм∂єη ¢ıкıρ gιттιιιιιιιιιιι(υzυη ѕüяєℓι вι мιѕαƒιя∂єη вυgüη кυятυℓ∂υм∂α) 
kaybettik severken sen pes ettin bnden erken,,!!

[[==>..bho$weR heP ayNı masaL 'hayaT we ßen' i$Te o KadaR..<==]] 


Ne Kaldı Geriye Ztn Bir sürü Boş HaTıRa..Yaşamak DeiL ki Bu GörüntüLer VaR AdeTa!! 
qiT Ne duruosuN seNde qiT sNNde bi faRkıN yOkmuss... 

çoK korkyOrdum sOnnda sNde qidersiN die qiTTin iştee qiTTin... 



Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi KayßettiM







Gideceksen Bahane bulmadan git.! Adam gibi sevmedin.Bari adam gibi Hayatimdan çek GIT..!!

SeNi ArAdIm Her yErDE BulAmIyoRum SoN nEFeSİm SenDe kAlMıŞ ÖLEMİYORUM
[Ctrl+ALT+delete] [Bİle Yaramıor Artık] [Kalbime]:P[ALT+F4] le Kapandı Tüm [uMuTLaRım bAşArDın] [Güzelim Kutlarım]. 

ÇizDm $iLdm qéÇmisiMzi qLéCéqé Da!R ßtn éSkizLri.$nLé yARnm yoqqi...''hayatımsın'' cMléSndqi qizLi ÖzNe Sanm$tm qéNdimi! 


HyT'Da NoKTa KoYaMaDıĞıM Bi SeN VaRDıN... aRTıK SaNa Da ViRGüL(,) YaKıŞıR,,,,,,,,
pamuk prensesin üvey annesi uyuyan güzele elmayı verse, rapunzelin eline iğne batsa ve pamuk prenses kuleye kapatılsa nolurdu

* evrimdışı

Anılar biriktikçe sisleniyor aşklarda Yitiriliyorr serüven duygusu ki,o zaman şeytanımı koluma takıp gitmeliyim,yeni bir cehennem kurmalıyım kendime…

Dürümsün, çöp şişsin ve ayransın; insan bedenine hapsolmuş bir hayvansın.."

KoPCaKSa KoPSuN !P ß!TéC€KS€ ß!TS!N ߀NY S€FM€Y€N VaRSa... SİKTİR OLUP qitsin

߀N!M YaPTıqıM T€K $€YH q€L€N q€L!R ߀N S€Ç€R!M q!D€N q!D€R ߀N T€P€R!M


ßi qün qéri dönmék istér ßırakın dönsün né kayßéttini qörsün
xD

ßeYaZ atLI pRenSimi ßuLmam iÇin daa kaÇ kurßaa öpMeM Lasım

ßir yazar né démi$ 'sén qit a$k bana kaLsın' ßéndé diorum ki 'ßén ßurdayım yaLan a$kın séndé kaLsın'...

ßén yiné sévéRim séviLirim sén ßiLméséndé oLurR Adı vaЯ кénDi yoкLrdan ßıкdım

Hic kimse özlemesin, geLmesinler kapına İhtiyacın yok chünkü yeni bir hatıraya

Hayat cok güzeldi
Durduk yere üzüLdüm

..Adım SözLérimé KéfiL..!

ne o güzelim ağlıomusun..?€rk€k bugün s€f€r yarın b€z€r..!s€nin d€diğin o l€yla m€cnun aşkları bu devird€ ne g€z€r..!!!!!

Dü$ pé$iNDéYSéN dü$ Pé$iMé....!


KaFaMa TahKMaM...SoNuNa ßahKMaM....ßéN aDaM oLmaM

ßéN SaNa YaNaRKéN …. SéN Kim ßiLiR NéRéDé ü$üoRsuN..! =)

"s@hipSiz kaLınCa tutu$ur étékLér s@hibiné dönér tüm köpékLér"

KaLßiMé ßaNa SöZ VéRDi aRTıhK hak etMééNLéRiN qöTüNü KaLdıRMıJak…!(H)

ßéN MéVLaNa DéiLiM ßaNa öNJé aDaM oL SoNRa qéL...!

ßiR kéFéné 2ßa$ sıqdr.bénimLé oLan hér daiM saqdr.tanRım yaqmr yaqdr.yéryüZündé pisLik Çok.yaLanLaRnda yanLı$ yokTa.doqrulr dökürkn dLimdn.béndn kötüSü yk içmdé sakLı kaLbé sapLı ok

Seyrederken hayatı en önden kendime sahne buLup oynadım….

BéNy séWMéK için proqRamLanma dewReLErini yaKArıM…(H)

A$kın çaLar saaTi..(H)

' Bu SaaTTéN SoNRa UGRaSMaM DuNuMLé Vé DuNuMDéKıLéRLé....BéN YaRıNa BaKaRıM, YaNıMDaKıLéRLé

A$kın Gözü Kör OLaßiLir Ama İnan ßan Karnı Achtır. İi SindiriLmémi$ 1 A$k ÜchünJü TékiLLéré Muhtachtır

Beny kaça böLersen böL seny ikiye katLarım.d

YéNi BiR sAyFa AçTıM kénDdİMé...iÇiNdé sén yOkSuN...KaLbİm HaYvAnAt BaHçésİ dégİLKi KöPéKLér ÖLSuN

iblisin ağzında sayıklandım, bir pirinç tanesiyim
çakıllardan ayıklandım, çakallardan kaçtım.

KaRanLıkTa ü$ümék né Ky? VaRsın döküLsün KanatLarım…!

ßu aLémdé $ékLi ßén kOyaR ßéN çiZéRim,Oyunu ßéN ßa$LatıR ßéN ßitiRiRim! Né O İ$İné qéLmédimi:-* O zmn gaMé OwéR qüséLim:

B!R!S! hakédéR , K!m!s! KahrédéR B!r!s! Mahvédér GÜnLér! éz-géÇ Kasvéti !...

Karmakarışıklaşmaktayım...!

KaÇaR oOoLMu$ iNsSaNLaR SéWiLMéKTéN , DuWaR öRMü$LeR KaLPLéRiNé YasSaKLaMı$LaR BéNy…

Gölgeler takibimde ardımda bir manzara yığını..

Huzur benden özür dilemeli gelmediği her gün için

éĞéR BéNy KaYBéDéRSéN B!R DaHa BuLaMaZSıN , o aÇ GöSsLü KaLBiNé RaaT BaTMaSıN...

ne tuhaf dimi içimi acıtanda sendin,acımı dindirejek olanda

BéNy uZahKTaN !ZLéD!N!Z !MRéND!N!Z B!L!oRuM, H!ÇB!R ZaMaN BéN!M G!B! oLaMaDıNıZ oLMaNıZı D!L!o0oRuM…J

Seni Seven KaLbe Zulüm Et Et Edebildiğin KadaR bütün yoLLar Senin Olsun Git GİdeBildiğin KAdar....
ßéN aşkı unuDdm ayLrr önJéé….kirLénéN kLßimi yıqaDhm az öNcéé…

yaLnızlıK acı vrMzz 0ldu..qéLécqq bénM ichn séFrbr 0lduğ..

HayL kahraManm düHn öLdüğ..süPrmén y0qmu$$...

0Nah sarıLnca hissédi0rsahn ayHnı $éyLéri .."en bnsiz qüNÜn kudLu olsun

dünüN khramanı y0K 0ldNn..yaLnzlık zrmuşş…usLu usLu ßaqaKldm..s0n caR3hm buYmşş …

aYaımn aLtnda caM kırkları ..niyé qiDdin sn?

yaRalarm kadr qözLérm olsaydıhh..kanıMm kadr caßk akardı ya$$hmm..x)

ay^Da dünYa péqk ßi yuVarLaq gürüNüyrduh..

ısLak düşLérr kurmadmm..

İsdr basdhn sev beNy..isdér s0nUndan ba$Lah ..

téMzdm..kirLndmm..diLéndmm..zéhrLéndhimM…

askk..ß0mboşş ßir kaLp şmdii…

ßir anLadabLsm sana içMdéqii sewqiYih..ramß0h kadr césaRédhm 0lsah kacıRırdm sényy….

LanédLér aDanmışş kaLp atıŞLarıma ..

duYmsuy0rm mérmérin soquKLuqunu..sésimn aNLamsz ß0quKLuquuNu..

Kan 0Ldm qöKyüzndéén yaĞıyorm..

Hér damLam ßir n0ta ,bir nota öLüm ,şarkımn aciZLİqiNé aqLıy0ormm..

qöRMé ,hissédmé,aNLama kaRnLıqımı..

KimyasL maddéLérLé avuNmak yériné..gérck acıNın zéhirli dudakLarına kapTıriYim kéndiMii..

unuTMama izin vér ßoşLuqunu bir kére 0lsn..

bir keRéck olsun girmé kabusLarıma ,böLmé uykumu..girmé taNRmLa arama ,yıkMA iNancıMı
,umuTLarımı…

göRMüy0rmusn içmdéki seni Öldürmeyé caLışdıkcaa damarLarımın kazıNdıqını?

qöRMüo0rmusn ßu ruhun sana ..saDécee saNa adandığını ?

téréddütLérLé başladı asLında .. :/

ßaşta oyundu saDécéé..Büyüdü..

déqişémemki ben..s0nucunu bilerek oynuyorm.. :]

kndimii varLıqına iNandırdıım hérkz y0koLdu..caßaLadıkca battı..

c0ok y0rLdm diNLémkdn..ßirzz sussaakk ve diNLénskk…

undduqMu qüLméii …c0cuk 0Lsakk büyüLnskkkh..

anLamı yok düşLérin pesNdén koşUp düşüşLérn !!

ßırakdıkmı sevMéii ..sevLmeyii istémeyiihhh..

anLatsandaah anLamazlar hady durma koş sarh0şş 0LH !!!!

içMde br sés wr..b0şverip qidMémi syLéyn..

hayaLlérimi süsLérkenn renkLi gördm dü$LéRİmi ..boyaları akmış yzLérinn..başkalarını özLrken ..

kacMadn ayaK aLtnda yürüY0rduk taM 0rTashndaa..keLimeler eTraFnda bitiK br asqıN komasında..

HikaYéLrr ne fark edérrr hepsi hepsiİi renkSizzh şéYLérr !!

néresiNé kadr qéLdikk hic bitmezmii mesaFéLrr ..

s0ruLmadn sylénenler ne kadrda **basidh sözLr..

keLimeler ayak altnda soğuk bi hüzNÜn sabaHndaa..

kısa ve taş öyküMzdé huzRsuzLuk mevsiMiNdéé ..

eqér beny terkedMéye yeLtenirsen sévdicéim..hiJ terDdüd edmédn saaa süikadH düzNLérMmm..

béhN yaLnJının tekiym..bNnarın hepsih paLawraa ..bniM asıL münasébedm oldU seniN aNANLA !!

yanındN hic ayrılmam biTlérim sana gcsiN die…xDDD

aşk esKi br paLawra ..ardq brdahn qCmeyecekkk..

gördMm krdüğüM OLduqumu..s0nu qéLméz msaLlarıh pusLu şhrindéé..

içdMm kana kaNa suLarını zéHrli neHrlerin qözümü kıRPmadım bileh..

kanıY0orr ..içmdé br şeey..

svdiqhiMm tüm kaLPLér öNmdé şmdi mérdiw3nLér..

haLa skLı br yerdé 0 qörmediKLérhn..

haLa kldıı br yerdé o hssédmedklerin..hic sezMédiğn..içmdéqii asKk !!

qécMişi hadrLadr ..hatrladr bu yaqmurlarr ..bu yaqmurda kaYbédmişdm snyy !!

s0kaKLr yaLnızLıa cıkarr ..yıLdızLar göKyüzünee..

ndén hep pncérdé bKLéyncee dhaa cabuk gelr sanır o beKLéynlr..



ŞarkıLardn KesıtLer


^ iLk téRqéDén Sén déiLsn .. Sén iLq wuRansın bNi .. ! <'3

ayrıLıq zoR ama BéRABéRqndé olmu0rr =(

yiné ßénDén HabersZ gdi0rm buraLardan SénSiz .. RéSmini aLdm qaRşıma aqLı0rm sessz séZsz ..

$imDi bıRaqdqN YéRDéim sénsz uZn qcLérDéim !!

poyrazın YüRéindé .. éSip duRdun én déRnde ..!

SöNmü0R até$imz ama aLév aLévDé yanMı0r .. <'3

Kendini Bıraq Bana .. Yada Bni bana bıRaqda ya$ayaYm .. **

Bn snn YaLnz kaLSLarnda téq adRéSn oLamaM ..++

ßiddY rüYaa .. coq aNsızın .. !

3 qnLq a$q acıtMasqi .. Tüm anılar birer BiRééR yoq oLmasqi ..(=

YanndA oLsam .. eLini dudsam .. bnyy s0nsuza qadar séFérMsn ? sööyLéé ? (A)



asiqLar olumsuz derLer ! Her asqin Bir soNu wHar ! asiqLaR oLumsuz DerLer bisimKisi buRaya qDr !

siZofreniq SessizLiimin aTTii Sadist CiqLiqLar MazoSist uMutLarimi ParCaLior ...

[ danqer q!rL ] bosHver smDiLiq uqLaiimm/


oSenDiinis Hayati yasaqmaLa mesquLum janLariimm =)


qucLu oL quvenejeq pheq zaR yHoq !


TeshkkurLer haTiraLar iJin ... // tHanks For tHe Memories ...


bHen quLunje soMurtur ! jNm siqqinSa muTLudur iCten catLar kuDur kuDur!

Shen Ve bHenim Tum yHasananLarr ...


oLene dHeq eLLerimDen Thut bisim bu YarinLaar =)


kaLbim bosH deiL arjeLiq

kafHama Taqmam Shonuna baqMam Bhen aDam oLmam


kiYameT koPajaq NerDesiinn ???


kopTuu YerDe biraq Burda BitSin ! Bir zaManLar HerseiMdin ! artiq HicBir SeimSin !

siYah qiyMeqLe metaLji // metaL dinLemeqLe saTanisT oLunmas !


meLeindin yHa yoqLuunda ucup kayboLdum !


meLeqLerde aqLarmis quNun Birinda YapayaLnis kaLipta oTurupTa bir BasiNa !! aqLarMisss!!

Tam karSia qeCerKen BiraqTiin o eL bnM ! /// Dayan YaLnisLiimm !!

qiTmé n'Olr qiTmé iTrZlar éLmdé Déİl YaLNzm Yalnz YanLIzkLAr éLmdé Déil



PİSMANIMMM 'Herkesi İnsan Sanıpta SacmaLadım'



Askmı Dedin Bana SacmaLadın Seni Sewiyorum Diyene İnanma YoLwer
Beni En Son Bırakıp Gidende Beni Herseyden Cok Sewerdi BosWerrr

Yırttım Resmini Artık Eskidin,Unuttum İsmini Sen Bi Kahpesin

Kimsewdi Seni Benim Kadar İstemem SLm'ını Artık YanLızım ALdım YoLumu AnLadınmı ÜzüLmeye Değmes Bi Kahpeymissin Bunu Gec AnLadım GözLerim DoLdu Yeni Bi Ufka YeLken Actım

๏๏öℓüм υукυ gιвι тαтℓı σℓѕαу∂ı,мєzαя тαşıηα тαтℓı яüуαℓαя уαzıℓıя∂ı..!

๏๏ηє кιмѕєує αιт,ηє∂є кιмѕєує ѕαнιвιм!вєη вυ ∂üηуαуα тєк gєℓ∂ιм...тєк ∂є gι∂єяιм...

๏๏śéń &yacute;áláńláŕlá áşk śátáńláŕıń ték ádŕéśí..!béń éń śőń śáttığıń áşkıń tá kéńdíśí......

SeN YaLaNlArLa aŞk SAtAnLaRıN TeK AdResİ..!bEn eN SoN SAttIğIn AşKıN Ta KeNdİsİ....


кαƒαмα тσкα∂αη вαşкα вι$éу тαкмıу¢αм



/!\ZoRdUr ZoR olAnı İsTeMeK AmA nErDE seNde O YüREk..!/!\



S3N S3NS!ZL!Ğ! B!L3M3ZS!N S3N H!Ç S3NS!Z K4LM4D!N K!.



Ben seversem kimse durduramaz,Ben ağlarsam kimse güldüremez,Ben gidersem kimse bulamaz,unutma herkez Benim gibi Olamazz..!



_ßi®t€k_ $€n_wa®$ın_߀nim_i©in..!!

įگŧεмεм گε√ίℓмεЎį گε√įℓмεκ گεήگįzℓįκگε

InSanı En KoLay AğLatan SevgiLidir.En KoLay ALdatan doStLarıdır.Hayatta HiÇbir Şeye Güvenme Beyaz GüLün biLe GöLgeSi Siyahtır...!



๑۩۞۩๑ یэи вeиiм koяdựqựмựм, тựтάмάdıqıм qσzұάیıм… ๑۩۞۩๑

avriL'nda dedii qißi ; don't teLL me !

||AsLa KayBettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||

нєяşєу уαℓαи σℓѕα кσумαz∂α αşк уαℓαи σℓυи¢α!!

ßaNa haVa atıJam dİee kendİnİ kasma damaRındaqİİ kanIn biLe baNa hasDaaa xD

AşK BaSİtTİr OlUrSa NASİpTR OlMaSsA ....hassddiR xD

şimDi séndé yoksuN hiiç farkTméS ßéN yné aynı béN acıNn şékLi farkLı hiç farkétmés béN yné kaybedeéN xS

"s@hipSiz kaLınCa tutu$ur étékLér s@hibiné dönér tüm köpékLér" ;D

A$kın çaLar saaTi..

éĞéR BéNy KaYBéDéRSéN B!R DaHa BuLaMaZSıN , o aÇ GöSsLü KaLBiNé RaaT BaTMaSıN...x)

hiç bir operatör beni bağlayamaz ki, sensiz hayata...

|rahaTım - rahaT oLun - rahaTsız oLMaM !..|

umudumda kaL umRumda oL !..

yaqLaşabiLeceğini saNdıqıN kdR uzaqıMdasıN hass*qtiR..saNamı kaLdım ?

ßis ßu aŞkLa qöKLere duyuLmamış düşLEre kirLenmemiş hayaLLEre uÇacakTq

Hiçkmse üstüne aLınmasn birasda kendime yaşayacaqım (:

YanLIslıgımm ve bhen mudluyuss..

hŞşş susss mutluluqumusu bosjqlar..

koydum sevicLerimi önüme baqtm hepsi sensnn..

rüsgar üstüme seni vurdu yüsüme yüsüme...

hani zaman herseye ilaçya yalanmıs,hani asqlar hep gelır gecerya kalırmıs..

shenden usaqtaa hebp bişeler eqsiqq

içimde bişey acıorr sen qelınce aqlıma..herseiim!

giden kaybedendir giddn kaybeddn..

yoluma cok ask cıkar bnm daha birdaha aklımakoyduktan soraa banane sn kendi derdine yan acaba bulur muusn bi benn daha?..

sen kaybeddn sen yenildn zor gulecek zor göslern..

sahip olma hic ruhuma ama kaybol benle ilk öpus gibi..

heryer karradı korkma sarıl bana dunya yalan ama bsver elimi tut.

sar benı ben sana kendimi feda edmısım..

aglamq yok söz verdim tanrıya beni cok utandırdı göslerm..

sana usaqtan bakıor artq göslerm..

asq bizi terketti ne gelır elden..

herseyde birass shen varsın..

sorma sorma nasıl gecti sensiz yıllar bir ask rüsgarıydı esip gecti ardından boynu bükük hatıralar..

bana oyle yakındınki hep benmsn zannderdmm..

bırakıp gittin benı yanarım için için yaralı kuslar gibi sensiz ben bir hicim

dünümü bugunumu gelecegimi caldın baq yinede kızamıyorum canın saolsun

ne verdin aska ne verdinki sen ıslanan bir mendilden basqaa?
sevdamızı yagmura yasdm bir serce üşürken gör beni..

ösledmmm donn...

bana ayrılıqtan sakın söz etmee..

ne baslayabildiq nede bitirebildiqq..

gitme yoksa içerim bütün uyku haplarını sonra karıstırırsın ruh kitaplarını..

gitmee yoksa atlarım en yakın köprüden

hayranım kasına gösüne MASALLAHH

zorun ne benle asqq..

herkess köşesini kapmıs peqi ben nasıl büyük adam olujamm

senı sevmqq yalandı,vasgecılmeslerim oldu yalanlarım..

gel baq su ömrümden neler caldın neler kaldı?..

iki cocoqum olsa aklım salıncakta sallanır büyümeq istemıyorum annem babam yhaslanır..

yenildim vazgectm benı sevmenden kalp kırıp yoruldum gitmelerinden..

GiT GidéßiLdiiin Kdr.. Né YaPpsaM Déi$méSSin ßnm Gißy SéwérSn aMa Snn Kdr SéwiLméSsinn

...AynalaR SensizliğiN Lanetinİ VuruP DuruyoR YüzümE...

. . . вηα вαкη σ gözℓя вυgη η∂η вυяυктυ. . . αηℓαѕℓ∂ı вιтηм . . . σ göѕℓя вηι ¢σктη υηυттυ. . .

aCımıcakSın aCıncak haLé duSérSin , aqLamıcakSın aqLanacak haLé duSérSin , Sonunu sén yazCakSın yokSa yazıLcak haLé duSérSin..


Daa ßoyun ßiR Karı$ ßéyFéndi oLmaya ÇaLı$ .. Pé$imdé DoLA$ma oTur DérsiNé çaLışş

senin sahte sevginle doldurdum kalbimi bugün , alıştım artık doldur boşalta!
2. el sevgine birinci sınıf değer verdim. sattın beni kendi değerinle.

вυ нαуαт; iηα∂ıηα вαηα нєяgυη уαρıℓαη ¢σк вαуαт νє кöтü вιя єѕρяi..!

пė oℓu® Ьî® §õz §õчℓє… ўůzůмε Ьακма õчℓе… §u§кuηℓuğuη ўaкa® ßęňi Kа®$ıмđа Đu®mă ŐўĹě

'' delikanlısın Sevdım Saydım TEpeMe cıkTın 1.sinde uyardım 2.sinde uyardım Bu Lafı SAna soyLeMek zorunda KaLdım SeVdıK Kıcın KaLkTı

hîc tãnîmãdîgîm bîrîñî bãñã têrcîh êttîñ, bêñsê hîc ûzûlmêdîm.. kîm ñêdêñ ãyrîldîñ dîyê sørãrsã; ãyîp êttîm dêrsîñ, sønrãdã cêkîp gîdêrsîñ

SeN HaYaLLeRiMiN CeLLaDi, uMuTLaRiMiN KaTiLi Ve ZaVaLLi BiR öMRüN aCiMaSiZ aZRaiLi, BeYNiMDeKi TeK KuR$uNLa VuRDuM KeNDiMi GeLiP aLaBiLiRSiN eMaNeTiNi..

kãrdãn ãdãmLãrIn SãLtãnãtI Güne$ görünCeye kãdãrdIr !

AşkıııMMM sn HyWanMısnn??

کєи кαℓвίм∂єи gєçтίи, کıятıмı ραяçαℓαуıρ çıкαи кυяگυи мίکαℓί... کєи вαиα вєиίмℓє ίнαиєт єттιи!

SusuN ..! / KonuşmayıN / / Don'T SpeaK / DIDIDI yapmayın be! yeter! 

DöN! NasıL KimLE NerdeyseN.. DöN! ßenİ ßiraZ SevdiyseN ../ --

Sattım a$kı Sende kaLsın, taLißim Çok Sen yaLansIn. . İstyorsa öLe oLsun ßir Dudak ver Üstü Kalsın.

●●●∂üηуα вιя єƒѕαηє,нαуαт вιя ∂яαм,уαşαм вιя нüzüη,ѕєνмєк вιя нαтα●●●

yÜrEğİm IsLaKtIr BeNiM//kUyTuLaRdA aĞlAmAkTaN//vE hAfİf UçUkTuR rEnGi//KuRuSuN dİyE kAç KeZ//gÜnEşE aSıLmAkTaN

SANA KARŞI Bİ TEK SEVGİ DUYABİLİRİM O DA HAYVAN SEVGİSİ

Géçici HéVés DéğiL.. Hak éDéNé NéFés oLurum...

Y.O.K Artık Sana Ait T€K Zerre ßünyemde..Sen koca ßir HİÇ oldun ßen'de, €ttiğin T€K cümle ile..!


Simdi dãhã İyi ãnLıyørum Ki , NéféS ãLmãk déqiLmiS yàSámãk , ÃtésLérdé yãnmáK Gibi ßir Séy Séni SENSİZ yãSãmãK
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder