1 Aralık 2010 Çarşamba

harika esprili nickler

Düşünüyorumda; düşüncelerin en güzeli: Senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken beni düşündüğünü düşünmek !

5 tane duyu organınız var ama siz herşeyi g*tünüzden anLamaya meyiLLisiniz 

AğLanacak haLine güLüyosun Toprağın aLtıda kendini vazgeçiLmez sananLarLA dolu zaten 


" ÖfkeyLe kaLkarsam AkLını eLine vermeden Oturmam " ;]
Düz yolda yürüme becerisini kazanmadan ip cambazlığına bürünenler acıyorum size 


"Son kibrit çöpüm gibi sakladım seni. Rüzgarsızdı hava tiryakiydim üstelik yakmadım seni"

Dumansız Hava Sahası istiyosan Dertsiz Hava Sahası göster bana (:

BiLmezden geLişLerim aptaLa yatışLarım.Kaybetme korkumdan değiL karşımdakinin yaLan söyLeme potansiyeLine oLan merakımdandır 

Artık titretemiyo beni gözLerinin fiyakası.Sana haLa seLam veriyosam oda vicdanımın sadakası =))

Adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarsaydınız. Adam sanıp kaaLe aLırLardı Sizi ;] .. '


Kendine yaptığın şekiL şemaLLerLetakıLdığın maço hareketLeKendini CooL sanıp hevesLenmeÖzüne dön noLur tOplumu kirletme xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder