1 Aralık 2010 Çarşamba

üzgün nickler

suyun derinliği aynıydı ama snn beline benimse omuzlarıma değiyordu .. !!


bütün yapraklar sararıp düşecekti ama ilk ben düştm kalanlar arkamdan korkuyla baktı


nescafe bile üçü bir arada ama ben hala yanlızımm:(:(:((((((((((


Uçurumun kenarında olsan bile hayata gıcıklık olsun diye gülümse...


Bugün senin için bir Kurban Kestim HaLa akıyor ve acıyor BiLekLerim


(¯`·._.·[]·._.·´¯)BatanGuneS(¯`·¸•´¯)» BeN SeVdikLeRimi ,Ne KaLbimLe Ne De AkLimLa SeVeRim, OLuRyA KaLp DuRuR AkiL UNutuR! BeN SevDikLeRiMi RuhUmLa SeVeRiM; O Ne UNutuR Ne DE DuRuR!!(¯`·._.·[]·._.·´¯)BatanGuneS(¯`·¸•´¯)»


umudu içine hapsetme dene ki bir daha umutlan umudun yoksa sende yoksun.


кєηdiηi γaLηız hiSєттiğiηdє Sadєćє aγηaγa вaк вєLкi вuηuη Sєвєвi SєηSiηdiя


artık hayat bitti çünkü sırdaşım beni terk etti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder