1 Aralık 2010 Çarşamba

Süper Ötesi Nickler xD

Sizlerden gelen harika msn nickleri, harika nickler.. Yolladığınız süper ötesi nickler, süper msn nickleri:

aŞhq BittkTen SonrA ArkAda$ kaLalım DeDiler PEki=>>güLe Farklı İsim verSEn deİşik Kokarmı (BeTu$)

Hayat sahte yalan dolan olmusz siz serefsizler ise hayatin ortagi olmussunuzz. (61-hatishh-29)

Birgün karşılaşırsak ayrıldığımız yerde, eller gibi davranıp görmemezlikten gelme... (BeTu$)

KaLbİmDe BuLdUm SeVgİnİ , GöZlErİnDe kAyBeTtİm kEnDiMi , iNaN BaNa sEvDiĞiM ÖlÜrKeNdE SeVdİm bEn sEnİ... (uyvalya)

ben "senin için ömlürüm...!" diyenleri çok gördüm...bn öyle diyenleri mezara hep yanlız gömdüm...!!! (uyvalya)

(¯`•¸·´¯) S€vî¥ØRµM Ðêmê|{ ¥û®€k ïs¯|¯ëR S€vM€|{ Ëmêk îs¯|¯ëR(¯`·¸•´¯)

DüNyA UmRuMdA dEğİlKi hAvLaYaN KöPeKlEr UmRuMdA OlSuN..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder