1 Aralık 2010 Çarşamba

ayrılık yanlızlık nickleir

Yağmurlu Bir Günde Penceremden Bakarken Seni Görür Gibi Oldum Sanki O Yağmurun Altında Beni Bekliyordun...!Geldiğimde İse Sen yoktun Orda =(
Aslında Hayat'a Kimse İsyan Etmez Eğer Hayatını Yaşıyorsan Mutlusundur Eğer Seni Biri Seviyorsa Dünyalar Senin Olur Ama Ya Sevilmediğini Düşünmek İşte Kahreder İnsanı...!
Gözlerimden Akan Yaş Tanecikleri Senin Uğrunaydı Ne Olurdu Bana SoN bİR Şans Daha Verseydin...!
Her Uyandığımda Gözümün Önüne İlk Sen Gelirdin Ve Sana Sarılabilmek İcin Dünyaları Verirdim Ama oysa Sevgin Yalanmış Be Güzelim...!

Yaşamak İcin Herkezin Bir Amacı Ve Bir Sebebi Vardır Oysa Benim Ne Bir Amacım Var Nede Yaşanacak Kadar Sebebim..!
Bu Cümleri Yazarken Gine Seni Düşünüorum Bana Yarını Veremezsin Biliorum Düşündügüm Seni Su Kalbimden Atamadığım İcindir...!Bırakın Artık Beni Kendi Halime Cok Yorgunum Bıktım Usandım Yaşamak İcin Bir Sebebim Bile yok Sen Yoksan..!
Eğer Bir Gün Aciz Vücudun Ebediyete Göcerse Düşüneceğim İlk Şey sEnin Yokluğuna Nasıl Alışacağımdır...!

Gökyüzüne Bakar OLdum Bu Aralar Hayaller Kurdum Ve Film Şeridi Gibi gözümün önünden geçtin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder