1 Aralık 2010 Çarşamba

üzgün nickler

((¯`»«¦ ѕ0η DυRαк кαRα т0ρRαк ¦»«´¯))



şimdi giyorsun ya pişman olup dönmek istersen bana yaptıklarını hatırla ve DÖNME



Hayatta üc seyi sevdim: Seni; Kalbimi; Ümit etmeyi... Seni sevdim, sensin diye, Kalbimi sevdim, seni sevdi diye, Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...



BuGüNü yaşıyorsam yarının seni bana getireceğine inandığım içindir....



Yildizlar Kadar Parlak, Yildizlar Kadar Güzelsin! Aranizdaki Tek Fark, Yildizlar Miljonlarca, SEN Se Teksin!!



Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan -olur, hayalde degil canimdasin.



Bir gün titreyerek uyanirsan bil ki resmini optügüm gündür. Ama bir gün sebebsiz yere gozyaslarin akarsa, bil ki oldügüm gündür.



Dal rüzgari affetse bile, dal kirilmis bir kere.



Bir deniz düsün susuz, bir insan düsün mutsuz, bir gece düsün uykusuz, bir bahar düsün ciceksiz,birde beni düsün sensiz.



Bu gün bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında , Eğer ki bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir yada tam karşısında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder