1 Aralık 2010 Çarşamba

ayrılık unutamama nickleri

Seninle başladığına inandığım bir hayatı,sen olmadan nasıl yaşarımmm…


Anam yokki derdimi bilsin bacım yokki gözyaşımı silsin hasta düştüm gurbet elde yanlızım şimdi


Efkarlıyım bu gün yine gurbet elde akşam oldu içip küstüm kaderime ayrılık oldu.


Gözlerine baktıkça ağlasada gözlerim Ağlamak içinde olsa gözlerini özledim ECELE SÖZLÜ , ÖLÜME NİŞANLIYIZ , TESADÜFEN GELDİK , MECBURİ YAŞIYORUZ


Sevdigimizi elimizden alanlara kolumuza jilet attıranlara kadeh şişesini elimize tutuşturanlara isyanım allah a değil TÜM ALLAHSIZLARA


Bir Gün O Güzel Gözlerine Yaşlar Dolar,Kalbin Sızlar,İçin Yanarsa Deme Bana Sen Yaktın..SEN İSTEYEREK YANDIN!!!


Sen Benim Adımı Bile Anamazsın…Bırak Dost Kalmayı Sen Benim Düşmanım Bile Olamazsın!!!


SERSERILER NE AGLAMAYI NEDE SEVMEYI BILIRMIS, OLAKI SEVDI BIR KEZ SEVERLERMIS VE OLAKI AGLADI GOZYASININ DUSTUGU YERDE OLURLERMIS.


Paramparça bir yürek Ve yıkılmış bir dağ görmek istemiyorsan Çek silahı daya sırtıma Titrersem namerdim Sen vurdun da ben ölmedim


Bu aşkın biletini istediğin gibi kes Nasılsa gidiyorsun, biliyorum git Ama ardında ağlayan bir çift göz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder