1 Aralık 2010 Çarşamba

anlamlı çok manalı nickler

Yüksek tepelerde hem kartala hemde yılana rastlanır ama birisi uçarak diğeri sürünerek gelmiştir.

Sevip de sevdiğine seni seviyorum diyememek ne kadar acıysa sevilipte sevildiğini bilmemek de o kadar acıdır.

Bir gün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdanda kaç.Çünkü o bulutların arasında kaybolan aşkı için ağlıyan benim.

Aşkımı dağlara yazacaktım aşkımdan büyük dağ bulamadım.

Sensizliğin karanlık gibi çökeceği dünyamda bana aydınlığı unutturmayacak küçücük bir pencere bırak.

Her gönülde çiçek olacağına bir gönülde buket ol

Sen beni benim seni sevdiğim kadar sevseydin;Benim seni,Senin beni sevdiğin kadar sevdiğimi anlardın!

Güneşi kaybettin diye gözlerinide kaparsan yıldızlarıda kaybedersin.Beni kaybettiğin gibi.

Sanırım içmek;hergün tekrarlanılabilen ve ertesi gün hayata dönülebilen bir intihar biçimidir.

Ağlama! Gözlerine yaş değmesin.Gül! Dudaklarından tebessüm eksilmesin.Sev! Kalbinden yerim silinmesin.Unutma! Sen sadece benimsin.

Bir çocuk gülüşünde,rüzgarın en çapkın öpüşünde,yağmur her saçına düşüşünde beni hatırla....

Dünya 3 günlüktür.Dün,bugün,yarın.Dün geçti,yarının geleceği belli değil öyleyse bugünün kıymetini bil!

Zoru başarırım,imkansız biraz zamanımı alır

Seni bu dünyada 10 kişi seviyorsa bunlardan biri benim.Eğer seni bu dünyada 5 kişi seviyorsa bilki yine bunlardan biri benim.Eğer bu dünyada seni 1 kişi seviyorsa bu kesin benim.Eğer seni bu dünyada kimse sevmiyorsa bilki ben ölmüşüm!

Aşk, Seven için acı , Sevilen için gurur, Sevişenler için mutluluktur!
Beni benimle değil kalbinde bıraktığım izlerle hatırla!

İnsanlar yaşadıkça yaşlandıklarını zannederler ama aslında yaşamadıkça yaşlanırlar.

Taşı delen suyun gücü değil,damlaların sürekliliğidir.

Herkesin üç kişiliği vardır.Ortaya çıkardığı,sahip olduğu,sahip olduğunu sandığı.
İyimser her felakette bir fırsat,kötümserde her fırsatta bir felaket görür.

Sevgiyi göstereceksin,söylemek yetmez! Sevgiyle dokunacaksın,düşünmek yetmez! Sevgi sözünde olucak, gözünde yetmez! Sevgiyi vereceksin,gönlünde yetmez!

SENİ UZAKTAN SEVMEYİ , SANA BAKMADAN GÖRMEYİ , SENİ DUYMADAN DİNLEMEYİ GÖZYAŞLARIMLA GÜLMEYİ, KAVUŞMAK İÇİN SABRETMEYİ ! öğrettin bana......

Nasıl doldurduysan hayatımı varlığınla, bende yazmak isterdim adımı defalarca Dudaklarımla Dudaklarına.....

Cama vuran her damlada sen varsın!Ne istiyorum biliyormusun? Her gün yağmur yağsın.

Denizler sonsuzdur,senin sevdiğin kadar değil. Güneş ısıtır,senin kadar değil. Seni herkes sever ama benim kadar değil

Alaca karanlığı hiç sevmem ben! Ya gündüz olmalı,ya gece ; kurşun ya derinden vurmalı yada namluda durmalı ! Dost dediğin ya senin gibi olmalı yada hiç olmamalı !

Zannetmeki gözlerim sana baktıkça bıkacak,sonsuza dek ellerim ellerini tutacak,kapanırsa gözlerim ebediyen hayata son sözüm bile "Seni Seviyorum" olacak.

Yemek ve içki söz konusu olunca insan bir çok arkadaş bulabilir. Ancak ciddi bir sorun karşısında ona arkadaşlık edecek çok azdır.

Kinlerin en büyüğü bile , bilgisizliğin bilgiye duyduğu kinden daha büyük olamaz
İhtiyar adamlar savaş ilan ederler ; fakat savaşan ve ölenler gençlerdir
Alışkanlık bir halata benzer . biz her gün onu oluşturan ince iplerden birini dokuruz ve sonunda onu bir daha koparamayız

Kuşlar gibi uçmayı , balıklar gibi yüzmeyi öğrendik. Ama bu arada bir sanatı unuttuk ; kardeş olarak yaşamayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder