30 Kasım 2010 Salı

Şarkı Sözü - Şarkı Sözleri

al beni istersen sevgim içimde
gökyüzüm masmavi çığlıklar gökyüzümde
al beni yanına dünyadan koru
yeniden öğret dünyadaki yolu tanrım

hayalim var ümidim çok
sebebim var dönüşüm yok

 
yeniden doğup gelsem
çocuk kalır büyümezdim
açılan penceremden
yine seni severdim

Feridun Düzağaç - Senin İçin Şarkı Sözleri

Bir kez daha bu oyunu oynarsak biz seninle
Gizlice açarım gözlerimi
Ben hilebaz körebe

Cesaretim yok sensiz perişan hallerimi
Şu üç günlük yalan dünyada
Fikrimiz düşümüz belada
 

 

Sana dokunmadıkça anlamaz hayattan sefil içim
Bugün bayram barışalım;
Arınma bayramı olsun bugün
Ben hilebaz körebe

Cesaretim yok görmeye sensiz perişan hallerimi
Seni bir kere daha yitirmeyi kaldırabilemiyor içim
İçinde beyaz yalanlar olsa da bu şarkı senin için


                                                

Feridun Düzağaç - Yüzün Şarkı Sözleri

Kaç kurtar kendini,
Ben oyalarım; git
İçimde ne varsa sana alışan
Hiç olmamıştı belki

Hayat yalanlar bizi
Dilerim güçlüdür zaman bu acıdan
Yağmurdan sonra toprak kokusu yüzün

 

Dokunsam da özlesem de aynı hüzün... Aynı hüzün
Bir adam bul kendine sana aynalar tutmasın
O kadar güzel yüzün; içime bakmasın
Seni korkutmasın
Özlesen de arasan da kendine sakla

Herkes herşey senin olsun
Bir beni yasakla tek beni yasakla

                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder