30 Kasım 2010 Salı

Maço Nickler

Maço Nickler, Maço Sözler, Maço msn nickleri, Maço msn sözleri
Aşk damarlarımda gezen bir etki ben aşık olmam benim ki sadece etkiye tepki..!
Uza git yakın durma bana hissedince varlığını yanımda sinirleniyorum hemen o anda! ALLAH Aşkına DOkunma Bana Lanet Olasıca.
Bugün ağlar yarın susarım.Gözümdeki her damla yaşın hesabını gün gelir sorarım!
temiz Dünyamın Kirli Bir Sayfasıydın Dünyamı yeniledim Seni bu dünyadan Mahrum Ettim By..
ucuz aşkların sahte sevgisi, sahte sevgilerin en ucuz sevgisine sahipsin!
Bir ERKEGE sadık olmak digerlerine İHANETTİR!!
Sen Hayallerimdeki güzelliklere Sahip Olamayacak Kadar Nankörsün..
Ben hayata Sert Bakışlarımla Açık Sözlerimle Tutundum Senin gibi Yalan üstünde Durmadım hayatta..
Olmayan Tek Şey hayatımda gerçek Sevgi Aşk Bulamıyorum Bu hayatta Sert Çıkışlarım isyan ediyor Hayata Bende Sevmek istiyorum Bu Dünyada.
Çıkma Karşıma Sakın üzerim Seni Yalancı Aşkım, Sözlerinle Sana mutluluklar Bakma Arkana iyi yolculuklar!
Dokuz kere sev, onuncu olayim, Gercekten sev, sonuncu olayim.
Kimse için ağız bükmedim kimseye eyvallah demedim hayat benim hayatım kendime göre yazarım kendime göre oynarım nickler..
Delikanlıyız seviyorsak ALLAH ına Kadar Severiz Terk ediyorsak Birdaha Görmeyiz! Hayata Sert Bakacaksın Sözünden Şaşmayacaksın!
Sadece kendim için yaşıyorum Bu hayatta herkez Sanal oLmuş gerçek Dünyada yalan gülüşleri bıraktım sana mutlu ol bensiz dünyanda!
Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet, Bu Kız Sensiz Yapamadı AFFET !
Benim için ne iLk Oldun nede Son Olucaksın Adını Kara Defterime Yazdım Birgün Unutulacaksın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder