30 Kasım 2010 Salı

Delikanlı Nickler

Delikanlı Nickler
Sevgiye SınırDostLuğa Fiat ßicmediq Sevdayı Cepte DeğiL A$kı Yürekte arıyorum!!
aşk damarlarda bir etki ben aşık olmam sadece etkiye tepki
Değer Vermek Sadece Matematikte İşe Yarar!!
BeN seVdaMı KefenLedim ÖLSen de BiR öLmeSen de
geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım; köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN
İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüp de kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar..
Sonbahara inat ağaç hala yeşermekte, geceye inat gün hala ağarmakta, ben ise kadere inat hala seni sevmekteyim. İnat bu ya, mahşere kadar “seni seveceğim”…
Yanağına düşen kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damla serinliği biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön, ordayım!
Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir…
kendınızi pahalıya satmaya calısmayın hepınızın ındırımlı gununu bılıyorum
Biz Geçmişiz Tenden Candan Bayrak Olduk Akan Kandan Dileğimiz YaradandanBir Ölürüz Bin doğarızVatan Sağolsun
düşlerm başkagercekler baskaaaama Umrumdada deiiiLL!
az kaşardan TOSTcok kaşardan DOST olmaz
giderken bile sendensana dönüyorum
Çevrim ile içli dışlı
kim o deme boşuna benim ben
öyle bir benki kapına gelen baştan başa sen
öLümden neden Korkacaqım ki ? ßen VArken O yOktur o qeLincede ßen oLmayacaqım
SeNi BaŞkAsInıN kOLLaRınDa dAnS EttIrEcEk MuZıK bEnİm CeNaZe MArSıM olSuN
Ben zaten çevrimdışı yaşıyorumHayat beni engellese ne yazarengellemese ne yazar
ĞöZYãşLãRı?ã KãN ßuLãşıYoR ÁrTıq Zã?ãNı qéLDI qiT?éNiN SoNsÚzLÚqã !!
ßiz ßizeyiz ! ßiz ßize Yeteriz !
Ben seni unutmak için sevseydim sana olan tutkumu kalbime değil, güneşin çıktığı zaman
kaybolan buğulu camlara yazardım…
Allah’ım canımı bir sonbahar günü al ki, o vefasız getirecek bir gül bile bulamasın…
İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim…
Hayalle yaşarken gerçek dünyada Zamanı içmişiz HABERiMiZ YoK
Ben ceketimi kaybetmişimsen düğme arıyosun
߀n Güzele Güzel Demem Kafam Güzel Olmadıkça
Herkes bir hayal kurar Efsaneler son noktayı koyaar
Hayat Uzun Bir Yoldan İbaretYolda Benim Yolcuda
ßeLki Kurduğumuz HayaLLer ßiter Diye DüşLerde ßir Sen ßiriktirdim Yüreğime!
Allahum böyle yazdi anlumun yazisini çekmeyen anlayamazda sevdaluk acisini…
KuzuLar Için Aglayan Kurtlarda vardır Hayatta !!!
DertLerLe YaŞamak HayLi Yorucu KaderLe Oturup Zarmı SaLLasam
Canım ßiLe emanetken kayBedecek neyim oLaBiLirki ?
Modası geçmeyen tek şey efendiliktir
Halimiz itlerden beter keyfimiz beylerde ???
Geçmişe geçti deme geçerken sanada geçirmiştir
Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana !!!
ßu Fani Dünyaya tek geLdik tek gideriz ßizi 3 Kuruşa SatanLarı ßiz ßeleşe Veririz !
deLikanLı TerketmeZ Terkenidé AFFETMEZ !!
Sen Bizi ALeme DeğiL KaranLık Çöktümü GeceLeRe Sor
UğRaşamam DünümLe DünümdekilerLe ßen YarıNa ßakaRım YanımdakiLerLe !
Ya ölümüne Severizyada tek kalemde Sileriz!Tarihi Biz YazdıkTarihtende Biz Sileriz?
zaman kayan bir yıldız
Dertler Benim Çile Benim Hayat Senin Olsunn
Ben GézéRim Kumarhane Meyhane Sen Bilirmisin SéRSéRiLik ne $ahaNe
AraMa HayatIN CilwesinDe BahaNe Benim gönLüm SéRSéRiysé Sanane
Hayat 3 Buçuk iLe 4 Arası Yaşanır!KimiLeri 3 buçuk-3 buçuk atarKimiLeri İse 4-4′lük Yaşar!
Sıkılmaktan SIKILDIM
iSTANBuL CoCuĞuYuZ BiZ GüNGöRMüŞüNDeN HeMDe İZBe KöŞeLeRiNDeN DoĞuP LaGa LuGa YaPMaYa GeLMeDiK BuRaYa
” YaNLıZLıK ßeNiM saLTaNaTıMDıR aCıLaRLa d0Lu haRaBeMde ” kRaLLaR giBi YasıYoRuM!!
ßu Ne iLk Dü$ü$ün YüreqimeNede Son KüSü$üm Kaderime
Unutma NasıLsa SensizLiqi ßen Yaratmadıysam Tadacaqın ßensizLikte ßenim Eserim 0LmayacaK !
YaLnızLıqım keLimeLerimde sakLı sen iSe yaLnızLıqımda
ßeni ßir aLLahım ßirde dostLarım ßiLsin qerisi iLerLesiN!
£vveL Zaman İçinde masaL oLduq
I KiLLed For Tears
Şimdi öyLe uzakki qeLdiqim yoLLaryaNlıs ßi öyKüdeim ßeni yediden yaz
Sahi ! ßen öLsem aqLarmısın ! ¿
ßeni Tanımayan ßeni Cekemez Tanıdıqtan sonra iSe vazgeçemez
Derdi Olanı Dinlerim Derde Yol açanı siler Geçerim
HaksIzLIk Önünde EgiLmem Çünkü HakkImLa ßeraßer Gururumuda Kayßetmiş Olurum..ßen Tekim
ßenim ßeyaz Sayfamda KaLemimde
Ne UnutabiLeceksin Nede HatırLayabiLeceksin Beni
Hadi Takas edeLim biŞyLerimizi qüLüŞünden ver ömrüden aL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder