30 Kasım 2010 Salı

Beddua Nickleri

Seni öyle bir sevdim ki,akan kanımda ismin yazıyor be gülüm.
Sen öyle sev ki asla kalleşlik etme,eğer edersen gün yüzü görme.
Yüreğimle sana duyduğum aşka,dudaklarımdaki tebessüme,döktüğüm göz yaşlarına sadece sen layıksın aşkım.Çünkü sen benim için çok özelsin,sen benim bir tanemsin sevdiğim.
Bir zamanlar dudaklarımda aşk,kalbimde sevgi vardı,senin gibi bir vefasız kalbimdeki sevgiyi,dudağımdaki aşkı aldı benden.
Şu saati sevmiyorum,gelip geçen zamanı hele hiç,zaman geçer seni unuturum zannetme; zaman alışmayı öğretir,ama unutmayı asla.
Sahilde gezdiğim yaz akşamlarını hatırlıyor musun? Hani sen yanımda yoktun ama kalbimde olduğun zamanlar…O zaman benim seni ne kadar sevdiğimi,işte bana o yalnızlık,dalgaların sessizliği öğretti vefasız aşkım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder