30 Kasım 2010 Salı

Yaşam Nickleri

Hayatım ellerimden kayıp gidiyor.Nefes alamıyorum artık.Yalnızlığının içinde boğuluyorum günden güne.Ne sen kalmışsın hayatımda ne senin getirdiğin güzellikler.Artık bende yokum..Hoşça kal.
Benim tüm hayatım sendin.Önce güzel bakışlarını aldın elimden.Sonra tatlı dilini,güler yüzünü…En sonda yüreğindeki sevgiden mahrum ettin beni.Yıllar geçmiş geride hiçbir şey kalmamış.Benim hayatımda seninle birlikte yok olup gitmiş.
Sana anlatamadığım o kadar çok şey var ki.Hep uzaktan uzağa sevdim seni.Bir gülüşün içimi ısıtırdı ama sana söyleyemezdim.Mutluluğunla mutlu,üzülmenle üzgün olurdum her defasında ama yanında olamazdım.Benim hayatım sensin  ama asla öğrenemeyeceksin.

Sana gitme diyemedim.Gözlerin gözlerimde kaldı.Bir nefes kadar yakınken dünyalar kadar uzaksın artık.Ama bil ki bu beden bu candan kopmadıkça seni seveceğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder