30 Kasım 2010 Salı

Msn yazıları

вαzєη вιтмєк вιℓмєуєη ∂єятℓєя уαğмυя σℓυя üѕтüмüzє уαğαя , αмα яєηgαяєηк göккυşαğı ∂α уαğмυя∂αη ѕσηяα çıкαя…
чα чαLαп oluяsuп duпчαмdα… чα dα τєк GєяCєк чαPαяıм TαPαяIм sαпα…
ya sen ßana fazla qeldin ya ßen sana az Kaldim !!
a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtac étmés!n…!:(

ben hayatı çewrimdışı yaşıyorum hayatım beni enqellese nolur…
кєℓιмєℓєяιη gυ¢υηυ вιℓмιуσяѕαη ιηѕαηℓαяιη кυννєтιηι αѕℓα тαнмιη
вιℓє є∂ємєzѕιη.
gєçмιѕє ∂öηüк кєѕкєℓєяℓє уαѕαмαктαηѕα, gєℓє¢єgє ∂öηüк вєℓкιℓєяℓє уαѕαмαуι тєя¢ιн є∂єяιм
Yarini olmayan yolda gidemem sözùnü tutmayan yari sevemem yarali gönlüme ihanet edemem YALAN askini istemem
öηємℓι ∂єğιℓ кαç кєz уєηιℓ∂ιğιη; öηємℓι σℓαη, кαç уєηιℓgι∂єη ѕσηяα уєηι∂єη ∂σğяυℓαßιℓ∂ιğιη !
€ski Foto ‘ Lar qißysin taTLı Ama eSkiiiiiiSiinnn….!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder