30 Kasım 2010 Salı

Rapçi Nickleri

Rapçi Nickleri
Tuttum ucunu yakt‎m bakt‎m heryer yang‎n
Emin ol emin yemin unutulmaz seni gidi it hislerin hain
Bar‎‏ ad‎na sava‏ saklanamaz kaçamazs‎n gِzlerim ‏ahin
Bu dilden firar eden her sِz, yaydan ç‎km‎‏ ok gibi

Gece-gündüz ِmürden yontar dünya dِnmez yarensiz
kaybeden a‏k kazanan kim kim bu a‏k‎n ‏ehidi..
bunca kalabal‎k ortas‎nda yaln‎z kald‎n m‎ hiç sen
kalbine bir aًr‎ saplan‎p dal‎p gittin mi bilmeden
seni sordular ard‎ndan o gitti gelmez dedim
sus repçi bitti her‏ey herkese yalan sِyle kendine sak‎n sِyleme seviyorsun yine de
bana benden ba‏ka bir dost varsa bilmem laz‎m…
son dogum günüm de kendime yeni bir ben ald‎m
can‎m‎ yolda buldum tutum kolundan evime soktum
dü‏man kelimesini anlam‎n‎ arkada‏ s‎fat‎n‎ tas‎yanlardan ِgrendim
Gülmek uzun zamand‎r rol yapt‎ً‎m bir oyun hiç gülemedim aylar oldu çünkü ‎‏‎ً‎m yoktu..
gِzlerinde ya‏ olmas‎n tüm kalbim hep yan‎nda..
çiًnedin geçtin her‏eyi olsun a‏k‎m hiç takma..
umutlar‎n bittiًi yerim a‏k‎ içime gِmerim ayakta durmaya halim yok yine de ko‏abilirim.
bu gün doًum günün bebek ِpücük koydum aln‎na kilometrelerce güller olsun bursa dan yan‎na
hadi silah‎ b‎rak, ya‏amana bak hayat zor
yüzünüzü gerdirip ِnünüze bakmay‎ unutun
pek çok serseri geldi geçti, ‏imdi hiçbiri yok esti bitti ama gِr bak ben gene buraday‎m

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder