28 Kasım 2010 Pazar

YeNi SüPeR NiCkLeR..!!BaKMaDaN GeÇmEyiN!!!!

Şimdi GitS£m KoymazKi..KaLsaM Neye YararKi.. Sana AşK HiÇ YaKıŞmaDı..ßen YaKıştıRaMKi..!!
ßu DeLi KıZZ Seni SeFdi AFFeThh..!!!!
KaLßimi ßinßiR paRçaya BöLdün..Çok Uzağa FırLaTTın PaRçaLArINI...PaRçaLaRını ßuLdum ama Senin ADının YasıLı oLduğu PaRçaYı BuLamaDım... 
AtmıYoR KaLßimDurDu Yaşamım..ßen ÖLüoRum ŞimDi >HoşçaKaL<..!
Hiç kimse için hayal kırıklığına uğramadım çünkü kimse için hayal kurmadım!

Çaresiz bıraktınboşlukta kayboldum 

Yaraların acısı çok fazla..İnançsızlık sardı seni…Kalbimin sahibi olmasaydın…Kahretmezdin beni…!!! 

İsyan etmelimi şu kuralcı düzene…Yasaklarla cezalarla bir büyük mahkeme…hayat benim ne istersem denerim…Bir kez geldim ötesini istemez gidemez elim 
öLmeyi ßiLe ßeceremeyeN aptaLın teKiyim..Canım acı0r...ßıçakLa yanmadı ßenim caNım...en ç0k sizin çekTirdiqiniz acıLar caNımı acıTı0r..CANIM ACIORRR..! 
Göz çukurLarmda uyuyakaLmş 1 bebeksinbnde ninni*nim. . 
Kendimi normal olacak kadar anormal görmüyorum ! 
bitti demekle bitmiyor birşeyler kalıyor yürekte... 

VaKiT kİtLeNdİ......zAmAnıN BiLe zaMaNI KaLmAdI....NERDESİN....? 
ђéя séçίş bίя ωazqéçίşтίя..!! 

UzaK DuR YaKıNıMa..Bu MesaFe Beni BoZaR.. kimseLeR 
YaNaŞMaSıN..YaLnızLık PayLaşıLmaZ.. 

canım sıkkın ßu araLar .. kendi dünyamın çaresizLiği içerisinde daLıp gidiyorum.. 

Seni seninle yaşamak istiyorum tek başıma değil!!! 

ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat 

hayat da filmler gbi olamaz mıydı?herşey masalsı.. єкѕιкѕιz..acısı bile değerli.. 

yaşam ve öLüm arasında her nefes bir pişmanLık yaşayanLara acıo öLmüşLere imreniyorum…duygusaL oLarak afaLLadımkarşıLığında hissizim biLmektense ve korkmaktansa umursamamayı tercih ederim… 

benden nefret edin çünkü sizden deilim….arkamdan hep küfredin….ben kendime kefilim dünyalarımız farklıdır anlaşamiycas eminim… 

ßen senin duymaqq istemediqin heR$eim..ßiLipde øLmasını istemediqin her kesinLiqq ßen'im..!! 

benı yanlız bırakın..!! lanet olası bazı ınsanlardan nefret edıyorum.. 

Dışımda KahkaLardan Bir Suret !! İçimde Kan AğLayan Küçük Bir VeLet... 

İçiMdeKi bEn haLa seN kRizLerİnDe

HaNi seni SeviYoRum DemişTin?ßen SaF Gißi İnanmışTım..İnanMaq İstemioRum aRtıqq...!!!! 

KaLbim aCILaR içinDe PeriŞan..!TaşıYamam Bu acıLaRLa Bu YüReği..AL senin oLsun Bana FazLa.. 

İçinde Olmadığın Bir Tek Hayalim Bile Yok!!!! 

1+1=2 diyorlar yalan!! Sen ve Ben 1´iz Melegim...
2-1=1 diyorlar yalan!! Sen gidersen ben kalir miyim Sevgilim?.. 


|ÖLüyoRum| ÖLüYoRum $imDi...Son NeFesimi VeRiYoRum..ArTıKK SeniDe SeVeMiYoRummm..!! 

GeLeceğini ßiLioRum..GeLeceğin Gün Haßer Ver...BeLki GeLeceğin Gün ÖLeceğim GünDür... 

DuymuYorum;SözLeRini Duymamak İçinGöRmüYoRum;İçinDe BuLunduğum RezaLeti Görmemek İçinKonuşmuyorum;DünYaYa KüFRetmemek İçin..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder