26 Kasım 2010 Cuma

emo msn nickleri

emocu arkadaşlara emo nickler sizinde emo msn nickleriniz var ise gönderin yayınlayalım. aleme reklam olun ;)»»»IhTiYaCı yOk kAlBiMiN AşKa«««Kapım Kapanmaz Barışmak İsteyen Barışsın Ama Korkumda Yok Yani Ortalık Karışsın!DoĞu$Tan ÇareSi OLmayan 1 HaSTaLIgim VaR HeR GöRDüĞüMü İNSAN zanNediiOrmDüsLerin ÖyLe Narinki Sahip Cık !.Bir Sana Bir de Bana…BuLutLarın Üstünden Bıraktım Ben Kendimi..Hangi zaMana sakLanıyordu dengeSini çokTan...bugün emocuların günü :)yeni emo msn nickleri ile son gaz yola devam :)sizlerde gönderim emo nicklerinizi herkes öğrensin.×x| ηє кα∂αяιηι SUSTUK кσηυѕтυкℓαяιмιzιη |x×ßeni Vurun ßu Aşk'a ßir ( . ) Koyun ! sarıLıp ßaş uCumdaki fotoğraflarına ağlar oldum baksanaKayBoLsam... hiÇ oLsam... yada ... hiÇ oLmasam .. ?FazLa Raad'ım.!! RahatSız Eder mi ? Etse Bile.! FArk Edermi ? | rahaTım - rahaT oLun - rahaTsız oLMaM !..|hade qeL ßir oyun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder