28 Kasım 2010 Pazar

ask nıckler

Sizler tarafından bize gönderilen aşk nickleri:

AyrıLık^ yaZıyoR, ArkaSı yarınLardaa . . .» gєcміѕTє чasanan нєгѕєчі ѕu saattєn ѕоnгa siLiчогuм ~~ѕ a ч g ı l a г ı м l a !~

sana yürümeyi öğrettim ilk adımlarında beni terkettin...

deniz gibi sevdim dalgam olur musun? ateş gibi yandım alevim olur musun? ilk aşkım deilsin affet son aşkım olur musun??????

boş boş seviyorum demekle bitmez; göstereceksin; ilgileneceksin; hissettireceksin; yapamıyormusun! o zaman yoldan çekileceksin :)

Döηüρ вιя αη gєçмιşι αηıмѕα∂ığıη∂α ¢αηη çσк α¢ıя.. αмα ηαƒιLє"gєçмιş σLѕη"Lαƒı вιηLєя¢є кєz кυLαкLαяη∂α уαηкıLαηя

bir kere gittin ya artık bin kere dönsende boş sen bende bittinya artık ömrünce sevsende boşş...(büşra)

qiDeNe yoL ßeN teK kaLmaM ay1k oL .... !!!! (merve)

Ne Sıradan Bir Sevgiyi Yasayacak Kadar Ucuz Biriyim, Ne De Seni Sıradan Bir Sevgiye Malzeme Yapacak Kadar Herhangi Biri..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder